sâmbătă, 26 martie 2011

Vampirii din Morganville

Tocmai am terminat de citit Vampirii din Morganville de Rachel Caine !
Sincer,la inceput nu ma prea impresionat...dar dupa vreo 20 de pagini nu m-am mai putut opri..am citit chiar si in ore (nu va recomand sa faceti asta) si m-am indragostit de povestea lui Claire Danvers (si de Shane :D).Ea este maltratata la un camin din campusul scolii de niste fete cam nebune dupa parerea mea>Claire decide sa plece din camin dupa ce are o confruntare cu Monica si monicistele ei,din care iese cu un ochi vanat si cu alte vanatai.
Ea gaseste un anunt in ziar..si este primita in Casa de Sticla (Glass House).Acolo ea isi face prieteni: pe Shane,un tip dragut care a avut si el conflicte cu Monica...pe Michael,care nu este de gasit decat noaptea si pe Eve,o tipa goth care a fost data afara de parinti..
Afla de la ei ca Morganville nu este tocmai un oras tipic american,iar secretele sale o pun in pericol pe Claire!

Daca aveti dubii,daca sa luati cartea sau nu..nu mai stati pe ganduri,comandati-o de la editura Leda si aveti 20% reducere + taxele de transport sunt suportate de editura!

Vampirii din Morganville - Casa de Sticla

Coperta romaneasca si cea originala:
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu