duminică, 9 octombrie 2011

Concert Scorpions


Am sa zbor putin de la subiectul nostru preferat si am sa va povestesc de primul meu concert. Ieri seara am fost la Cluj Arena si i-am vazut live pe cei de la Scorpions. Recunosc, nu sunt chiar asa mare fan al trupei, dar seara a fost fantastica..., desi nu au cantat melodia mea preferata (Send Me An Angel). In deschidere au cantat: Grigore Lese, Semnal M, trupa Pacifica si cei de la Voltaj.
Scorpions au cantat multe dintre piesele noi, dar un au lipsit clasicele, ca Still Loving You, Wind of Change...
Nu am filmat decat o parte din Still Loving You si oricum era pe telefon, dar au fost destui care au filmat:

Scorpions The Best Is Yet To Come

Scorpions Wind of Change

Scorpions Still Loving You

Uitati-va la videoclipuri, pentru ca merita vazute!!!
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu