joi, 20 octombrie 2011

Twilight, an old story that was destroyed

Toata lumea posteaza poze, trailere si chestii despre si cu Twilight. Eu nu. De ce? Am impresia ca Amurg este o poveste extraordinar de frumoasa, poate putin prea fantastica petru a fi reala-nici o relatie nu e asa perfecta ca cea a lui Edward si a Bellei-insa foarte frumos scrisa. Stephenie Meyer nu a scris numai Twilight. Cartea ei, Gazda este la fel de frumoasa si surprinzatoare. O recomand tuturor celoe care iubesc Fantasy-Romance-ul. Acum insa vorbim despre Amurg.
Toata lumea stie povestea de iubire dintre vampirul Edward Cullen si muritoarea Belle Swan, in curand Bella Cullen, deranjata doar de dragostea Bellei pentru Jacob Black, varcolacul adolescent. Bella si Edward se iubesc etc. etc. etc.Personajul pe care eu il consider cel mai interesant este Alice. Ea nu isi aminteste de viata ei de om si are o abilitate speciala de a vedea viitorul. Este sora adoptiva a lui Edward si cea mai buna prietena a Bellei. Este una dintre putinii care nu il uraste pe Jake de moarte de la inceput, asa cred eu :)
Rosalie hale este sora blonda si antipatica  lui Eddie si ea adoptat, of course. Rosalie are o poveste trista si dureroasa. A fost ucisa de logodnicul sau chiar in noaptea de dinaintea nuntii (corectati-ma daca greses. Eu asa imi amintesc, dar eu am citit Twilight acum doi ani). Rose a fost o fata care avea totul, mai putin dragostea. Asta era tot ce isi dorea. Ea credea ca trebuie sa fii om ca sa poti iubi, dar nu a realizat ca tocmai vampirizarea ei a facut-o sa gaseasca dragostea.
Povesteile lui Jasper Esme si Carlisle poate le stiti poate nu, dar sunt povestite in filme, insa povestea lui Emmet nu e nici in carte, nici in film... Sunt curioasa care este povestea lui.
Mai sunt varcolacii ca Leah si Sam care au fost impreuna si s-au iubit, pana ce au aflat ca Sam este sufletul pereche al lui Emily. De Leah mi-a parut foarte rau deoarece ea nu merita asta. In carte, Jacob zice ceva de genul "Sam trebuie sa o priveasca in fiecare zi in ochii, sa-i vada acuzatiile din priviri stiind ca are dreptate" sau asa ceva. Asta mi s-a parut foarte dragut si trist.
Si cel mai tare varcolac adolescent(si cel mai tanar) Seth Clearwater, fratele lui Leah. Seth este nimic mai mult nimic mai putin decat cel mai de treaba copil din gasca de lupi. Se lupta alaturi de Edward pentru a o salva pe Belle si a o ucide pe Victoria si e super ca personaj.
Toate aceste povesti nu vor fi aflate deoarece carte e deja prea comercila si unii chiar ajung sa urasca toata mania aceasta, ne mai vrand sa citeasca o carte superba. Bella si Edward nu sunt neaparat cei mai importanti, sunt, doar daca asa vrei tu. Va recomand sa cititi cartea si nu va concentrati numai pe cei doi. Sunt o multime de povesti care asteapta sa fie citite.
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu