joi, 15 decembrie 2011

Muzica buna si lucruri amuzante...

Buna! Ce mai faceti? Eu abia astept sa se termine scoala ca sa pot dormi pana la 10 in fiecare zi...
Ma rog...eu nu arat asa, dar cam asta e ideea de baza. Intelegeti voi! Daca tot suntem aici hai sa va zic o poveste amuzanta :)) Azi dimineata m-am trezit cu greu ca de obicei in zilele de joi. Motivul : am fizica :( So anyway, ma duc la scoala si ajung pe la si 45. Ma intalnesc in clasa cu Iulia, o foarte buna prietena.
Iuly: Iri, vii cu mine la profa de istorie sa-i zic sa ma lase acasa de la ultima ora ca tre sa plec undeva?
Eu(Irina):Haida!
Mergem noi mergem si ajungem la sala profesorala.
Iuly:Uita-te tu ca la tine nu urla nimeni!
Imi bag capul pe usa sa scanez incaperea. Nu tu profa de istorie, dar,spre"norocul' meu e proful de geogra care mi-a dat primu trei.
Irina( sad face): Nu-i acolo, da ii profu de geogra.
Iuly; Stiu ca l-am vazut.
ne intoarcem sa plecam cand, din celalalt capat al coridorului vin (aproape doborand scoala-ce bine-ar fi) Ioana (o prietena)si Ale (dark_eyes).
Alexandra: Tu, azi ii Canguru la engleza!
Irina:CEEEEEEEEEEEEEEEEEE??!?!?!
Ale: Da! Nu stiai?
Acuma fugi pe scarile profilor, ascult-o pe gardiana cum urla la tine, cauta in ce sala esti...ce dimineata tare am avut :D
Deeeeci, daca vreti sa uitati de Cangurul la engleza...jucati jocuri tampite si mancati multe mandarine...un video in final

Reacții:

2 comentarii:

  1. Ai uitat de faza cand vorbim la telefon si spunem de-odata: "ai stiut? eu da! tu?". Sfat: Nu mergeti la canguru de engleza daca va treziti la fara 15 ca nu stiti pe ce planeta sunteti...

    RăspundețiȘtergere
  2. da tu, da asta e dupa cangur, ai ascultat songu?

    RăspundețiȘtergere