marți, 31 ianuarie 2012

C de la Creativitate - Clary

Cu toti stim ca Lily Collins o va aduce la viata pe Clary, deci de aici si poza.
Mi-ati spus ca va place rubrica si m-am conformat, venind cu "volumul doi". Acum, seria Instrumente mortale este my favorite.Va rog nu cititi daca nu stiti despre ce vorbim, deoarece postarea contine spoilere si nu vreau sa va stric surprizele.
Creativitatea este o calitate definitoare a lui Clary, mai ales ca are darul care o face sa creeze noi rune. Multa lume crede ca aceasta fata nu este o eroina curajoasa, deoarece nu prea se bate cu demonii si alte de-astea, insa se inseala. Clary are curaj, iar creativitatea ei o ajuta:

"In pofida vitezei ametitoare cu care zburau, Clary s-ar fi batut cu Valentine, daca ar fi putut. Dar el o tinea de parca bratele ii erau niste bare de fier"

"- Fara suparare, dar este evident. Maia se ridica in picioare, crispandu-se de dureri.Nu exista nici o cale de a iesi de-aici. Nici macar pentru un vanator de umbre. Poate daca ai fi tu...
- Daca as fi cine? intreva Clary, plimbandu-se in jurul celulei partate. Jace?Ei bine nu sunt. Lovi in perete cu piciorul. Suna a gol.Se scotoci in  buzunar si scoase stela. Dar am talentele mele.
Puse varful stelei pe perete si incepu sa deseneze. Liniile pareau sa curga din ea, negre si carbonizate la infatisare, fierbinti ca furia ei. Izbi cu stela in perete, inca o data si-inca o data, iar liniile negre se inaltau in varful obiectului ca flacarile. Cand se dadu inapoi gafaind, o vazu pe Maia uitandu-se la ea uluita."

Dupa cum vedeti, Clary este o artista si are talente inexplicabile. Runele ei speciale nu numai ca pot topi peretii - asta a facut C in pasajul de mei sus - dar pot da si puteri speciale, ca runa Neinfricarii facuta lui jace:

"Lasa mana mai moale, ingaduind runei sa curga liber din mintea ei, de-a lungul bratuluisi pana in varful steleiLinia neagra ce ramanea in urma arata ca o arsura, o urma de cenusa."

Pana si Jace recunoaste latura artistica, visatoare din Clary:

"- E in regula. Ii mangaie fata, bland, cu dosul mainii. Dispari cu desavarsire in capul tau cateodata, zise el.Mi-as dori sa te pot urma."

Clary si picteaza, insa nu va pot da citate despre asta, deoarece nu am volumul 1 la mine, insa i-a facut o data un portret lui Jace, punandu-i aripi albe de inger. Cam atat despre Clarissa Fray. este o fata curajoasa si creativa, stie sa lupte pentru dragoste si prietenie si sper din tot sufletul sa o scoata la capat. Abia astept volumul al 3-lea, Orasul de sticla.
Reacții:

4 comentarii:

  1. Awww! Seria Instrumente Mortale este si una dintre preferatele mele.Abia astept sa apara volumul 3... Nu stiu daca ti-am mai zis, imi place mult ideea ta de rubrica- foarte inspirata! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ok, m-ai convins...Clary nu-i mamaliga. A, stiu o noua dublura: I de la inspiratie-Irina. Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clary este o tanara curajoasa, insa tu o compari cu Rose si nu ai dreptate comparandu-le. Rose este antrenata pentru a se bate cu srtigoii, pe cand C aici pomenita nu avea nici o idee ca e nefilim si ca menirea sa e sa se bata cu demonii. Multumesc si sper ca acum intelegi de ce C merita toate laudele mele.

      Ștergere