luni, 16 ianuarie 2012

L de la Loialitate - Lissa

Hei guys! First day of scbool... :( Stiu ca nu sunteti incantati asa ca nu va fac in ciuda ca eu nu am mers astazi :) La sugestia unei floricele am facut o rubrica noua si mai am de gand sa mai fac una. Aceasta rubrica este dedicata personajelor si calitatilor lor. Dupa cum vedeti, am inceput cu loialitatea, cuvant care incepe cu litera L, ca numele Lissei (din seria Acadmia Vampirilor) Voi scrie despre loialitatea Lissei si voi da si cateva citate. Cam asa va merge treaba. Daca va place ideea comentati va rog si spuneti-va parerea.
ATENTIE! Daca nu ati citit cartile si vreti sa le cititi sau daca nu ata terminat de citit seria NU citit deoarece postul poate contine spoilere. Cartea este mult mai frumoasa cand nu stii ce va urma.

Loialitatea este o trasatura pozitiva a Lissei Dragomir. Dintre toate prietenele pe care le-a avut Rose vreodata, Lissa a fost cea mai buna.Fetele se cunosc de la gradinita: 

"Lissa si cu mine eram prieteneinca  de la gradinita cand  educatoarea noastra ne-a pus sa ne facem lectiile impreuna. Sa obligi copii de 5 ani, cat aveam noi atunci, sa scrie corect Vasilisa Dragomir si Rosemarie Hathaway era mai mult decat o cruzime..."

Lissa crede in Rose si este sigura ca aceasta va avea grija de ea. Niciodata nu s-a indoit de ea, chiar si atunci cand Rose a parasit-o pentru a-l cauta si ucide pe Dimitri, Liss a continuat sa creada in cea mai buna prietena a sa si nu a crezut nici pentru o secunda ca Rose ne se va intoarce la ea.Dupa ce Rose se intoarce, Lissa isi demonstreaza din nou loialitatea: 

"...tu esti mereu aici cand am nevoie de tine. Oricand sunt in pericol, tu vii in fuga mare sa ma salvezi. N-o sa mai fie asa! [...]Vreau sa fiu si eu langa tine la nevoie, Rose.[...]Daca vreodata vei fi nevoita sa pleci de una singura, ia-ma cu tine. Nu ma mai lasa.[...]Vorbesc serios, insista. Frumosul ei chip era acun invapaiat de hotarare si de vointa. Indiferent peste ce obstacole ar trebui sa treci, o sa fiu alaturi de tine.Nu mai pleca singura. Jura-mi ca, daca vreodata te mai hotarasti sa-ti iei zborul ma vei lua cu tine. Vom merge amandoua"

In volumul 5, Lissa o ajuta pe Rose desi ceea ce vrea ea sa faca este foarte periculos pentru ea. Lissa isi risca viata cand il injunghie pe Dimitri cu tepusa vrajita cu spirit pentru a-l transforma inapoi in dhampir (noroc avem cu Christian :x). Chiar la sfarsitul seriei, cand Lissa devine regina si legatura lor este rupta, Lissa tot pe Rose o vrea ca Gardian si ca cea mai buna prietena.Loialitatea este una din cele mai bune calitati ale Lissei si o defineste ca fiind demna de incredere. Desi are si calitati negative, este un personaj dragut si frumos conturat si se afla printre preferatele mele.
Sper ca v-a placut prezentarea Lissei si ca veti citi in continuare aceasta rubrica. Tipa din poza arata exact asa cum mi-o imaginez eu pe Lissa.Am chiar si un cantec pentru Lissa:Lissa's Song 1 Sper ca va place!
Reacții:

3 comentarii:

  1. Exact asa mi-o imaginez si eu pe Lissa :) E unul dintre personajele mele favorite.
    Frumoasa noua rubrica ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Super draguta aceasta noua rubrica,sper sa continui cu ea! Si eu mi-o imaginez tot in genul asta ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place! Voi continua, promise :)

      Ștergere