joi, 9 februarie 2012

Iertarea - Casa Noptii 8 de P.C.&Kristin Cast


Personaj principal: Zoey Redbird
Personaj masculin principal: James Stark
Nr. pagini:304
Editura: Litera
Nota;3,5/5

Acest volum din seria Casa Noptii m-a cam lasat rece. Seria este superba si aventurile lui Zoey sunt ciudate si interesante, insa aceasta carte nu a fost asa de "dementiala".Cartea este scrisa din perspective diferite, cum ar fi ale lui: Jack, Stevie Rae, Kalona, Neferet si/sau alte personaje. Zoey este un personaj care m-a dezamagit cam tare. Am inteles, a murit si a fost reintregita de Razboinicul sau, Stark (care pot sa spun ca s-a schimbat mult si nu mai este acelas bad-boy cu replici tari care sa ma dea pe spate) si abia s-a intors din taramul lui Nyx, insa faptul ca aproape a renuntat la lupta si nu a vrut sa mearga acasa m-a lasat masca. Un personaj care mi-a placut enorm este Stevie Rae. Tarancuta de Oklahoma este Marea Preoteasa a novicilor rosii, care au "muri si dez-murit", iar acum sunt de partea luminii si a Zeitei. Stevie Rae continua sa fie impregnata cu Rephaim, fiul preferat, Imitator de corbi, al lui Kalona si nimeni nu stie asta. Ea este aproape in aceeasi situatie ca Z, acum vreo 5 volume, cand aceasta avea prea multe pe cap si o groaza de secrete. Ce este diferit la Stevie Rae? Ea nu si-a tradat iubitul sau prietenii, cum a facut Zoey. A stat alaturi de Rephaim, chiar daca stia ca nimeni nu le va intelege relatia si, ca sa vezi, nu a fost asa.
Kalona este sub controlul lui Neferet si nu prea este inacntat. El este un Razboinic cazut. Razboinicul cazut al lui Nyx. Este foarte trista povestea sa si cred ca pana la urma se va schimba foarte mult. deja a facut-o. I-a dat lui Rephaim sansa de a alege.
Neferet este total nebuna, dusa cu sorcova. Imi amintesc primele 2 volume in care credeam ca Erik este cel mai tare baiat din lume si ca Neferet este cea mai buna si mai intelepta Preoteasa a lui Nyx. S-au schimbat multe de-atunci.
That's all folks!
Reacții:

5 comentarii:

  1. Îmi place recenzia!
    Eu sunt de abia la volumul 4. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place. Sper sa iti placa si volumul 4 ca am inteles ca 3 nu ti-a placut asa de mult.

      Ștergere
  2. http://apyblog.blogspot.com/2012/02/concurs-libris-2.html concurs libris sper sa participi >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa recenzie. Eu am citit cartea, si astept aparitia urmatorului volum, 9 :)

    RăspundețiȘtergere