miercuri, 15 februarie 2012

The Iron King - Julie Kagawa

Va prezint o carte pe care-am gasit-o pe net in zilele astea si din care am citit numai primul capitol si deja o vreau neaprat.Este vorba de The Iron King (obviously) de Julie Kagawa.
Cartea o are ca protagonista pe Meghan Chase, o fata care implineste 16.Meghan s-a simtit intotdeauna nelalocul ei la scoala...si acasa. Nu se mai simte la fel de cand tatal ei a disprut chiar in fata ei pe cand avea 6 ani.
Insa cand un strain ciudat si intunecat incepe sa o priveasca din departare si glumetil ei cel mai bun prieten devine prea protectiv, Meghan simte ca totul se va schimba. Tot ce stie ea e pe cale sa se schimbe.
Adevarul este insa si mai ciudat. Cine-ar fi putut ghici ca Meg este fiica unui rege mitic al zanelor, si un pion intr-un razboi stravechi?Acum, Meghan va fi nevoita sa decida cat de departe va merge pentru a-i salva pe cei la care tine, daca va fi in stare sa isi confrunte destinul si sa lupte cu acea creatura ciudata si malefica ce o vrea moarta, iar peste toate asta, Meghan se indragosteste de un tanar print care mai degaraba ar lasa-o sa moara decat sa-i atinga inima inghetata.
Ce credeti?
Reacții:

8 comentarii:

  1. Pare interesantă. N-am mai citit demult o carte cu zâne. De când aveam, ăă... 9 ani? :-?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-am comandat si eu cartea... dar pana vine, cale lung drum de fier. Minim doua saptamani, maxim patru *sigh*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De pe unde ai gasit-o de comandat??? :o3

      Ștergere
    2. Pe okian.ro. E o librarie atat virtuala cat si reala de carti in limba engleza. Ei comanda cartile de la partenerii din strainatate si le livreaza la sediu sau la tine acasa. Au toata seria Iron Fey. Problema e ca trebuie sa astepti intre 2 si 4 saptamani sa vina. E cam 42 lei cartea.

      Ștergere
    3. Mersi! Am sa mi-o comand si ei...cand oi avea bani :D Sa-mi zici daca ti-a placut, ca sa stiu daca merita(nu ca ma prea indoiesc, dar sa fiu eu sigura)

      Ștergere
    4. Iti zic nicio problema :D
      Din cate am auzit chiar merita! Insa volumul 3 cica este cel mai epic.

      Ștergere