miercuri, 15 februarie 2012

Leapsa+Nascuta la miezul noptii

Ah, prima mea leapsa. Scuzati daca nu ma descruc chiar pefrect...e primaa. De la un trandafir frumos am primit-o

 5 persoane / lucruri care te scot din sarite

1. Justin Bieber:Fratilor, ce aveti cu el?!?! E un pitic de 17 ani sau cat o avea care canta ca o fata si pe care miliarde de fete il idolartizeaz. Sa-ti dai in cap nu alta. Vai Justin, cat de frumos si de talentat ee. Da, ce sa zic. Si o broasca suna mai bine decat el.
2. Jules Verne:Nu ca as avea ceva importiva lui, insa cartile lui ma scot din sarite. Descriere, descriere, descriere...si nu descrie ceva frumos, un anotimp sau altceva. Nu, frate! Toate cartile sunt la fel: un echipaj naufragiaza pe o insula, isi face un adapost construieste ceva pe-acolo, apoi echipajul este salvat...ok, altceva?
3. Profu' de geogra:Acum, cei care au citit Harry Potter sau au vazut filmele: imaginati-va o corcitura intre Plesneala si Filch si voila! Pentru cei care nu au vazut Harry Potter, profu' meu de geogra este un om...groaznic e putin spus. M-a facut sa plang de DOUA ori. De la el am primul meu trei :)
4. Colegii:Colegii mei se iau de cartile mele. Nu stiu ce0i doare pe ei ca eu vreau sa citesc. Citeam Instrumente mortale (a doua oara) si au inceput sa ma intrebe doua colege ca:"Tu de ce citesti tot timpul?". Da, n-am ce zice. Next!
5.Fumatorii: Pur si simplu imi vine sa vars la gandul ca unii colegi de-ai mei fumeaza. Fumul ma face sa ma simt nervoasa si artagoasa. Nu imi place deloc!

5 persoane / lucruri care te calmeaza cand esti suparat / nervos

1.Eve: E vorba despre Eve Rosser din Vampirii din Morganville. Eve este un personaj atat de frumos conturat, are niste replici pline de scrcasm si ma face sa zambesc. De cate ori sunt mai suparata imi vine in minte replica lui Eve cu "Musca-ma de c*r" si imi vine sa rad de mama focului.
2. Pisicile:Dap, pisicile. Imi place mult, dar fratele meu are astm si nu pot avea una...miau!
3Muzica: Cand sunt trista sau furioasa pe colegi ascult Change - Taylor Swift si imi da curaj putere si ma face sa nu mai vreau sa ii dau cu capu de pereti pe toti. Sau mai ascult The Future Never Dies - Scorpions. Pianul este linistitor.
4.Vlad:Vladutu' din pariu cu viata! Este preferatul meu si de cate ori ii vad poza ma simt mai bine.( Sa va spun un secret? Vlad si Cristina, Anca in serial, vor canta impreuna piesa Need You Now de la Lady Antebellum :D)
5. Scrisul in jurnal: Chiar ma ajuta sa imi astern toate sentimentele pe hartie.


 5 motive pentru care iti place iarna
1. Snoww:Milioane de fulgi albi si frumosi. Ce-ti poti dori mai mult?
2. Craciunul: Famila si prajiturile si colindele si vaii BRADUL! Imi place asa de mult sa impodobesc bradul :D
3. Filmele de iarna: Cu reni si cu Mosu' si cu toate chestiile legate de Craciun. Preferatul meu este Snow Buddies.
4. Saniusul: Daca mai ajungem la o partie faina si nu ramanem inzapeziti si nu injuram zapada care ne intra in papuci :))
5.Noaptea de revelion: Fireworks!!! E ceam mai frumoasa noapte cu artificii si toti sunt fericiti si binedispusi!
5 motive pentru care vrei totusi sa vina vara
1. Bani de carti:Daaa! In mirifica vara fara teme si scoala si geografie, mai ales fara geografie, pot sa strang si sa primesc bani de carti, desi vara e cam un punct mort pentru productie, imi fac provizii!
2. Ziua meaa: Party bum-tzi-bum-tzi-bum-tzi! 20 Iuliee!
3.Innotul: In vale, la munte, in mare, la mare sau in piscina sau altundeva, eu trebuie sa innot. Nu imi place sa ma bronzez, dar tot timpul sunt bronzata, dupa ce satu 2 ore in apa :D Imi place sntimentul pe care mi-l da apa, e ca si cum ai zbura, dar nu pe cer :D
4.Tabara de mate: Stati linistiti ca nu sunt o ticilara obsedata de matematica, insa Tabara de mate este unica. Oamenii sunt minunati, prieteni vechi, prieteni noi si profu' de mate care ne zice la toti: "Ce faci pretinie?"Cu accent de moldovean.
5.Peisajele: Vara este un anotimp frumos si peisajele sunt mirifice. Eu desenez si imi place sa imortalizez natura pe o coala alba. Vino varaaa!
5 lucruri pe care le-ai invatat de la prieteni
1. Viata e naspa:Nu am avut un singur prieten pana acum cu care sa pot imartasi totul. Nimeni pe care l-am intalnit nu percepe viata cum o fac eu si e naspa, dar Don't Worry Be Happy!
2. Invata sa te descurci: Am invatat, dupa ce aproape m-am pierdut printr-o excursie. Da, ce prieten. ei, ce sa zic.
3.Nu le spune parintilor ce note iau prietenii tai: Din clasa 1 pana in a 5, cand m-am mutat la o alta scoala, am fost comparata in orice cu prietena mea "cea mai buna".
4.Nu spune secrete: Prietenia este flexibila si secretele sunt foarte complicate. Mai bine le tin pentru mine.
5.Prietenii nu se pricep la consolari:Sa mai ies din mood-ul trist, va spun ca nici un prieten de-al meu nu ma poate face sa ma simt mult mai bine, nu cum o poate face o carte sau o melodie. Nu ca nu incearca, adr nu se pricep, insa nu-i invinuiesc.

O dau mai departe :
dark_eyes
Apy
Cine o vrea



NĂSCUTĂ LA MIEZUL NOPŢII, volumul 1 din seria SHADOW FALLS, de C.C. Hunter
O nouă serie spectaculoasă, care îţi va merge drept la inimă şi îţi va bântui visele…

Kylie Galen e o adolescentă ca oricare alta – are probleme cu părinţii, nu face parte din grupul fetelor populare din liceu, iar iubitul a părăsit-o pe nepusă masă.
De parcă viaţa nu i s-ar fi părut suficient de complicată, este urmărită pretutindeni de un bărbat pe care doar ea se pare că-l poate vedea.
Într-o seară, Kylie ia parte la o petrecere unde lucrurile nu decurg deloc cum ar trebui, iar asta îi va schimba viaţa pentru totdeauna.
Mama ei o trimite la Shadow Falls – o tabără pentru adolescenţi cu probleme. Însă la doar câteva ore după sosire, devine evident că toţi colegii ei au mai mult decât nişte simple „probleme”. Aici, în Shadow Falls, vampirii, vârcolacii, metamorfii, vrăjitoarele şi zânele se antrenează umăr la umăr – învaţă să-şi stăpânească puterile, să-şi controleze magia şi să trăiască în lumea normală.
Kylie nu a simţit niciodată că aparţine acelei lumi, dar, cu siguranţă, locul ei nu este nici aici, alături de o grămadă de ciudaţi paranormali. Sau este oare? Aceştia insistă că face parte dintre ei şi că a fost adusă în tabără dintr-un motiv anume.
De parcă viaţa ei n-ar fi şi aşa suficient de complicată, intră în scenă Derek şi Lucas. Derek vine din neamul zânelor şi este hotărât să devină iubitul lui Kylie, iar Lucas este un vârcolac teribil de arătos, de care Kylie e îndreptăţită să se teamă. Derek şi Lucas sunt cât se poate de diferiţi, însă amândoi au o puternică influenţă asupra ei.
Cine îi va câştiga oare inima? Şi pentru cât timp?
Deşi Kylie nu este sigură pe mai nimic, un lucru devine dureros de clar – locul ei e în Shadow Falls…
Puteţi urmări aici trailerul cărţii:
Reacții:

9 comentarii:

  1. Recunosc...bippppp...nu ma pricep la consolari! Merci pt leapsa Iri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma Ale, tu sugi la consolari, da lasa ca ne descurcam noii

      Ștergere
  2. Saracul Snape =)) Este un personaj neinteles. De acord cu tine cu Justin Bieber. Nu pot pricepe si pace de ce are atata succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Observ ca avem foarte multe lucuri in comun. Cand am citit leapsa asta a parut ca si cum as fi completat-o eu :). Exceptie facand data nasterii. A mea e pe 29 iunie, dar suntem racoaice amandoua >:d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai, Patty, stii cum se zice:"Mintile luminate gandesc la fel" :))

      Ștergere