marți, 14 februarie 2012

Love...

V-am promis doua topuri, asa e? Uitati aici( sa nu va suparati daca parerea mea nu coincide cu a voastra, e doar parerea mea):
My top 10 book kisses:
10.Jack & Schuyler (Sange Albastru)

"El o trase mai aproape si ea ii simti bataile inimii. Era incredibil cat de calma si de echilibarata se simtea - ca si cum acela ar fi fost singurul loc din lume caruia ii apartinea.
El se apleca, atingandu-i usor varful nasului cu al lui, iar ea isi ridica barbia pentru a fi sarutata.
Cand buzele si limbile li se intalnira, traira o senzatie de parca s-ar fi sarutat intr-o mie de locuri diferite si simturile ei fura invadate de noi trairi si amintiri vechi. El o saruta si sufletele li se impletira ca o melodie mai veche decat timpul.
(...)
-Jack?
-Da?
-Eu..., se balbai ea.
Stia foarte bine ce voia sa-i spuna, dar nu-si putea gasi curajul pentru a rosti cuvintele. Se dovedi ca nici nu era nevoie, Jack isi puse palma in dreptul inimii si dadu din cap.
-Si eu simt acelas lucru pentru tine."

9. Eve & Caleb (Eve)

" Apoi m-a tras langa el, cuprinzandu-mi corpul cu bratul lui. Celalalt brat si-l petrecuse in jurul meu. Am simtit imediat va ma incalzasc, si m-am intors cu fata spre a lui.
Ritmul respiratiei mele a incetinit, frica s-a domolit; pieptul nu-mi mai tremura. Caleb si-a pus mana pe obrazul meu, stergand ultimii fulgi de pe gene.
-Benny mi-a spus ca a iubi pe cineva inseamna a sti ca viata ta ar fi mai rea fara acea persoana. A zambit. Oare de unde a auzit el asta?
Pielea mea era fierbinte sub degetele lui. Am zambit la randul meu, fara sa spun nimic.
S-a apropiat si mai tare, trasandu-mi linii invizibile pe pometi.
-De-asta trebuia sa te gasesc.
Si-a lipit buzele de ale mele si m-a strans mai tare in brate. Am ridicat barbia, lasandu-m in voia sarutului sau. Nu ma puteam opri.M-am gandit fugitiv la anii de lectii - la nesabuinta Julietei si la Anna Karenina si Eden Pontellier. Dar, pentru prima data, stiam:
Totul era pentru un moment. Totul era prea bun sa fie ratat."

8. Dru si Christophe (Altfel de ingeri)

"Parea atat de...trist.
-Christophe.
Nu puteam nici macar sa ma ridic in coate.
-Stai!
Se opri. Ramase in dreptul usii o secunda lunga, apoi se intoarse. Adierea cu miros de miere imi sufla in fata. Christophe se apleca si teama brusca, irationala, va era posibil sa ma muste din nou imi taie respiratia. Buricele degetelor i se odihneau pe scobitura calda a medalionului. Le simteam greutatea.
Ceva moale si cald imi apasa pe buze. Ramase acolo cateva secunde, umplandu-mi narile de miros de placinta cu mere, Pana sa se inregistreze senzatia, el se indrepta de spate si se dadu deoparte. Acum ochii ii luceau, de un albastru nefiresc.
-Daca voi avea nevoie de un motiv acum, Dru, tu vei fi acela."

7. Zoey & Erik (Casa Noptii)

"Avea fata atat de aproape de a mea, incat ii simteam rasuflarea dezmierdandu-mi pielea. Mirosul lui imi era familiar si tocmai acea familiaritate m-a facut sa ma hotatrasc. In loc sa ma feresc de el sau sa continui cu improvizatia si sa "lesin" in bratele lui, prefacandu-ma moarta, l-am cuprins cu bratele si l-am tras mai aproape de mine, reducand mica distanta dintre buzele noastre.
Am pus toata fiinta mea in sarutul acela, toata durerea si pasiunea, si iubirea pentru el in acel sarut, iar gura lui s-a deschis in intampinarea meami mi-a raspuns la durere cu durere, la pasiune cu pasiune, la iubire cu iubire.
Si atunci a sunat cretinul ala de clopotel"

6.Grace & Sam (Fior)

"-Poti sa ma asiguri ca numai partea de lup din tine vrea sa ma sarute?
Toate partile din mine voiau sa o sarute atat de tare incat sa ma dezintegrez. Mi-am proptit bratele de o parte si de alta a capului ei, iar usa a scartait cand mi-am lasat greutatea pe ea si mi-am apasat gura peste a ei. Mi-a raspuns la sarut cu buzele fierbinti, cu limba atingandu-mi dintii, cu mainile inca la spate si cu corpul presat de usa. Totul in mine bazaia, electric, dorind sa elimin cei cativa centimetri dintre noi.
M-a sarutat mai intens, i-am simtit rasuflarea in gura si m-a muscat de buza de jos. La naiba, era uimitor. Am marait inainte sa ma pot abtine, dar, inainte sa apuc sa ma simt stamjeni, Grace isi trasese mainile de la spate si le innodase dupa gatul meu, tragandu-ma catre ea."

5. Shane & Claire (Vampirii din Morganville)

"Buzele lui erau calde, moi si dulci, iar senzatia o orbi de-a binelea, o facu sa se simta neindemanatica si speriata. Eu niciodata...in viata mea...n-ar trebui sa fac asta. Se detesta pe sine, se detesta din cauza ca nu stia sa ii raspunda la sarut; stia ca el o compara cu toate fetele, cu toate fetele mai pricepute pe care le sarutase.
Se opri. Inima ii batea atat de tare incat i se parea ca-si flutura aripile o pasare in pieptul ei. Era rosie la fata si infierbantata si incalzita, atat de incalzita...
Shane isi lipi fruntea de a ei si ofta. Respiratia lui ii inclazi fata si, de data asta, il saruta ea, lasandu-si instinctul sa o calauzeasca, lasandu-l pe el s-o ridice in picioare.Minile le erau impreunate, degetele inlantuite, iar anumite parti din ea - parti pe care pana acum nu si le incalzise vreodata decat singura - erau ca un cuptor incins.De asta-data, cand se desprinsera sa ia aer, el se trase inapoi de tot. Era rosu la fata si ochii ii straluceau."

4. Nora & Patch (Ingerul noptii)
"L-am sarutat incet, savurand gustul de sare de mare al pielii lui. Se barbierise de dimineata, insa acum, firele tepoase din barba ma zgariau usor pe fata. Buzele sale mi-au atins in treacat gatul, si, cand i-am simtit libma, inima a inceput sa-mi bata atat de tare ca mai avea putin si-mi sarea din piept
(...)
Poate pentru ca acele amintiri erau atat de sterse in comparatie cu momentele petrecute cu Patch. Sau poate pentru ca nu avusesem nimic bun inainte.
-Sa nu ma parasesti vreodata, i-am spus lui Patch, agatandu-ma de gulerul camasii lui si tragandu-l mai aproape de mine.
-Esti a mea ingerasule, a murmurat el cu buzele lipite de obrazul meu, in timp ce imi inaltam gatul, invitandu-l saa ma sarute peste tot.. Sunt al tau pentru totdeauna."

3. Jace & Clary (Instrumente mortale)

"La inceput, parea ca el nu ar fi vrut s-o sarute, gura lui era crispata pe a ei, inflexibila; apoi, el isi puse ambele brate in jurul ei si o trase spre el.Buzele i se relaxara. Ea ii simti bataile accelerate ale inimii, gustul dulce al merelor ramas pe gura lui. Isi impleti degetele in parul lui, asa cum voise s-o faca de prima data cand il vazuse. Parul i se invartea pe degete, matasos si fin, Inima ei batea cu putere, iar in urechi avea un soi de fosnet, ca o bataie de aripi...
Jace se desprinse de ea cu o exclamatie inabusita, desi bratele lui ramasera inca in jurul ei.
-Nu te speria, dar avem pe cineva in public."

2.Tessa & Will (Dispozitive infernale)

"-Tess, zise el cu vocea groasa si blanda plina de dorinta.
Se apleca spre el, leganandu-se ca un copac cu ramurile pline de zapada. O durea tot corpul. O durea de parca nu ar fi avut inauntru decat o ingrozitoare goliciune. Il vedea pe Will mai bine decat orice sau pe oricine in viata ei pana atunci, stralucirea albastra de sub pleoapele lui pe jumatate inchise, umbra barbii nerase, albul slab al cicarticilor care ii punctau pielea de pe brate si de pe gat, si, mai mult decat orice, gura lui, forma ei de semiluna, adancitura din centrul buzei de jos. Cand se apleca spre ea si ii atinse buzele, se agata de el ca si cum altfel s-ar fi inecat.
Pentru o clipa, gurile lor se apasara fierbinti, iar cu mana libera Will ii ravasi parul. Cand o stranse in brate, Tessa gemu usor, iar cand o trase si o lipi de el, fustele i se agatara de scandurile podelei. Ea ii inlantui gatul cu mainile; ii simtea pielea fierbinte. Prin materialul subtire si ud al camasii ii simti muschii de pe umeri, tari si netezi. Degetele lui ii descoperira agrafa impodobita cu pietre pretioase si i-o scoasera, astfel incat parul i se revarsa pe umeri, iar pieptenele cazu pe podea. Tessa scoase un mic strigat de surpriza, cu gura inca lipita de a lui. Si apoi, fara advertisment, el ii dadu drumul din brate si ii impinse umerii atat de puternic, incat aproape cazu pe spate si se opri intr-o pozitie ciudata cu mainile intinse pe podea"

1. Rose & Dimitri (Academia Vampirilor)

"Emotiile m-au coplesit din nou, dar acum nu mai era vorba despre ura, sau furie, sau altceva asemanator. Era ceva cald si minunat si ma facea sa ma doara inima...dar intr-un sens bun. Mi-am petrecut bratele pe dupa gatul lui, iar buzele ni s-au intalni. Sarutul a insemnat dragoste pura, minunata si binecuvantata, fara urma de dispereare sau intuneric. Intensitatea lui a crescut totusi fara intrerupere. Era in continuare plin de iubire, dar a devenit ceva mai mult: ceva flamand si viguros. Electricitatea care trosnise intre noi mai devreme in acea zi, cand ma luptasem cu el si-l tintuisem la pamant reveni acum, invaluindu-ne cu ottul.
(...)Era ca si cum am fi fost pe cale sa pierim de foame, sau sa ne inecam si doar unul dintre noi il putea salva pe celalalat. M-am tinut strans de el, cuprinzadu-l cu un brat de dupa gat, in timp ce cu celalalt l-am prins de spinare atat de aprig, incat unghiile i-au patruns practic in carne. M-a intins din nou pe pat. Bratele mi-au cuprins mijlocul, iar apoi, unul dintre ele mi-a alunecat prin spatele coapsei si a tras-o in sus, astfel incat aproape ca i-am incolacit trupul cu piciorul.
In acelas timp, ne-am indepartat scurt amandoi ramanand inca, o, atat de aproape. Tot universul s-a oprit din miscare in clipa aceea.
-Nu putem...mi-a zis.
-Stiu, l-am aprobat."

Asta e. Mi-a luat trei ore si ma doare gatul de mor, dar asta eee. Sper ca va place topul meu. Stiu ca am zis ca fac si Top 10 personaje masculine preferate, dar nu mai am timp acum. Il veti vedea maine, promit!
Reacții:

6 comentarii:

  1. Superb topul <3 Sunt total de acord cu 1, chiar merita. Doamne, cat am plans la sfarsitul volumului 3 dupa Dimitri!

    Ai o leapsa pe blogul meu :)
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragute si emotionante fragmentele.@Rose si eu am plans dupa Dimtrie*defapt plangeam mai mereu cand erau momente emotionante:))*.

    .:Eve:.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Rose Nu esti singura care a bocit dupa Dimka! In cartea a patra cand i-a supa:Asta ar fi trebuie sa-ti spun" sau asa ceva eu plangeam si boceam :)
    @Eve Mersi

    RăspundețiȘtergere
  4. Fratilor (surorilor) Dimka va ramane mereu in inima noastra ....:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos topul. Din pacate nu am citit Academia Vampirilor, insa fragmentul este superb ca si cel cu Nora si Patch.

    RăspundețiȘtergere