marți, 7 februarie 2012

Primul concurs! (Pam pam paam!)

Cele 12 persoane interesate m-au convins asa ca...este aici! Primul concurs de pe blogul vostru preferat (sau nu, dar prefer sa cred ca da :))
Ce este in joc?
Caderea vol. 1 din seria Cele noua vieti ale lui Choe King
Ce trebuie sa faceti? Nimic greu. Titlul concursului "Eroul/Eroina din tine". O descriere a ceea ce voi ati vrea sa fiti, daca ati avea ocazia sa fiti oricine/orice. Lasati-va imaginatia sa zboare, lasati cuvintele sa curga. Zburati cu aripile voastre, chiar daca sunt de porumbel, de musca sau de liliac. Cea mai frumoasa descriere castiga cartea.Astep descrierile voastre la adresa blogului: aripidehartie13@yahoo.com Sper ca daca aveti cartea macar sa dati vestea mai departe. Concursul tine pana pe 7 martie, iar pe 8, de ziua Femeii (scuze baieti, daca este vreo unul pe-aici) voi anunta castigatorul. Creatiile cele mai frumoase vor fi publicate pe blog.
Succes!
Update: Va rog dulce ca o savarina sa ma iertati, dar e primul concurs si... In mail-ul pe care il trimiteti sa scrieti si numele sub care urmariti blogul. Si, daca mai vreti un concurs, intrati pe blogul prietenei mele Alexandra: Concurs pe blogul Alexandra's library
Reacții:

15 comentarii:

  1. Multumim mult pentru concurs! :) Ma apuc de compus *e mai greu decat pare ;)) *
    Succes tuturor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mabucur ca participi. Sper sa nu fii singura :)

      Ștergere
  2. Succes participantilor :) Am si eu cartea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, asta e! Poate la urmatorul participi si tu :)

      Ștergere
  3. Cred ca voi participa si eu! Succes tuturor participantilor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur! Ai sansa sa castigi cartea si, daca iti place, iti poti precomanda si volumul 2, Rapirea, care este in pregatire la Leda!

      Ștergere
  4. Succes participantilor!
    Faza cu "dulce ca o savarina" inseamna ca si tu esti fana RObotzi? Mo e taaaare amuzant :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Mama lui Codin (tipu cu RObotzi) este profesoara la noi in scoala :D

      Ștergere
    2. Ce chestie faina :D. Oricum, RObotzii sunt exceptionali :x
      P. S. As fi participat si eu la concurs dar am cartea :o3

      Ștergere
    3. Nu-i bai! la urmatorul
      P.S. Poate fac cu o carte pe care nu o ai, da sa dai un indiciu, ok?

      Ștergere
  5. Deci, pe langa compunere trebuie sa dam follow blogului tau? Ca nu prea am inteles eu bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, doar sa spui sub ce nume comentezi pe blog, nu trebuie sa dai follow

      Ștergere
  6. Ok. m-am prins acuma:)) hai ca ma pun si eu imediat pe facut!
    Sucess tuturor!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumim pentru concurs! Succes tuturor :D

    RăspundețiȘtergere