vineri, 10 februarie 2012

P.S.

Hei! Am niste chestii sa va spun si nu le scriu intr-un comment ca nu sunt sigura ca il veti citi toti. In primul rand, vreau sa va rog, cei care vor sa le pun blogul la recomandari sa dea un comment la aceasta postare cu un link catre site-ul lor.
In al doilea rand va anunt ca m-am inscris pe lista la editura LEDA pentru sponsorizare, deci acum trebuie sa ma ajutati si voi(va rog) si sa comentati mai des, sa dati share si ce mai stiti voi, dar nu oblig pe nimeni, deci nu-i stres.
Mai vreau sa va reamnitesc de concurs (click aici) unde puteti castiga Caderea (Chloe King vol. 1) si de concursul prietenei mele Alexandra (click aici) unde puteti castiga o carte la alegere de la editura LEDA sau CORINTeens.
Sper sa participati...au revoir(am scris corect? eu fac spaniola, dar imi place mult limba franceza :D)
Va las cu o parodie amuzanta la Hunger Games (sa nu intelegeti gresit, iubesc seria, dar chestia aceasta este geniala)
Daca ati citit seria, intelegeti de ce e atat de geniala :D
Reacții:

6 comentarii:

  1. Ok :) Eu te-am pus la blogroll, dar si tu ma ai, deci cred ca n-are sens sa-ti mai dau link-ul.

    Mult succes! Sper sa castigi sponsorizarea :) Si eu m-am inscris.

    Sii.. da, ai scris corect "au revoir". Eu fac franceza, dar nu-mi place deloc. Mi-as dori sa fac si eu spaniola... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, te am si am vazut ca ma ai si tu, mersi! Sper sa castigi si tu si imi pare rau ca nu faci spaniola, este intr-adevar mai usoara ca franceza, dar eu am avut o profesoara dementiala(iar cuvantu asta, ma bantuie) si de-aia mi-a placut.

      Ștergere
    2. Multumesc :)
      Si eu am ramas cu "demential" de cand am inceput sa citesc Casa noptii. Acum ma bantuie si pe mine :))

      Ștergere
  2. Ei, si eu fac franceza...si imi place mult. Merci inca o data pentru ajutor, Iri. Trebuie sa ma inscriu si eu la sponsorizari. A, si Rose (cu inimioara), nu uita sa te inscrii si la concursul meu. Cred ca ai sanse daca iti pui mintea la contributie...

    RăspundețiȘtergere