sâmbătă, 4 februarie 2012

Setea de Carrie Jones la Rao

Vai ce era sa scriu LEDA in loc de Rao. Cred ca stiti cu totii ca editura Rao nu prea publica in acelas ritm ca cei de la LEDA, pe care ii adoram, dar se descurca si e. Au niste serii minunate si acum adauga Need la colectie. Asteptam de mult seria asta si cand am aflat ca va aparea la Rao am fost foarte fericita.

Nu este greu să observi influenţa lui Stephanie Meyer asupra acestui roman: tatăl vitreg al Zarei a murit, mama ei nu poate avea grijă de ea,aşa că ajunge să locuiască cu bunicii într-un mic orăşel din Maine.
Nick, un vârcolac chipeş, îi salvează viaţa dintr-un accident de maşină (suna familiar?),iar pe de altă parte, ceva pare să se înfiripe între ea şi eminentul Ian, un coleg de liceu. 
Din păcate, pe urmele Zarei se află o prezenţă malefică,un rege al zânelor. Iar acesta nu este deloc o creatură
inofensivă şi delicată.
Atunci când regele nu are de partea sa o regină mai mult timp, dorinţa lui e una singură: să-şi satisfacă pofta de sânge uman, iar în cazul de faţă, curmând vieţile celor doi la care Zara ţine.
Se va preda ea oare în faţa acestui pseudo vampir pentru a-i putea salva pe cei iubiţi? 
Acum coperta e...hmm, paiii...nu zic nimic dar am sa o pun si pe cea originala si pe cele de la volumele 2,3 si 4 mai jos si decideti voi























ZARA
Nonviolent, extremely loyal, and sometimes self-sacrificing, Zara just can’t seem to get away from pixies. Her mother sent her from her hometown of Charleston to Bedford, Maine, because she thought that would keep her safe. She was almost right. In Bedford, Zara formed a group of strong, dedicated friends like Issie, Nick, Devyn, and her stepgrandmother, Betty. But Bedford is a hotbed of pixie activity, and soon Zara finds that she is more linked to pixies than she could have ever imagined.

1.Car: Yoko, the Subaru of Awesomeness
Holiday: Christmas
Board Game: Yahtzee
Color: Yellow
Sport: Cross-country
Time of Year: Summer
Topic of Conversation: Anything other than pixies
Animal: Wolves (Hmm, wonder why?)


Am ras destul de mult dupa ce am citit cele 5 lucruri amuzante si ciudate despre Zara. Voua cum vi se par? Le gasiti si pe facebook...doar cautati Need, pretty easy. Abia astept sa citesc aceasta serie, voi?
Reacții:

6 comentarii:

  1. Copertiile imi plac foarte mult iar povestea pare interesanta desi,dupa cum ai mentionat si tu,prea mult inspirat din Stephenie Meyer.Ai un blog foarte frumos.

    Te astept si pe blogul meu:
    http://pagesfrombooks.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, multumesc. Ti-am vizitat blogul si am dat follow. Ma bucur ca iti place blogul meu si ramai pe-aproape caci vine si primul concurs...

      Ștergere
  2. Ok, Iri stiu cat ti-ai dorit cartea...pariu ca acum te invarti prin casa si tipi: Need Need Need! De-abea astept sa o citesc! A, vezi ca tre' sa te pregatesti pentru 10 martie...(panica, panica, panica) :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe copertile :X
    Imi place citatul lunii :)) Acum vreau neaparat sa citesc "Ingerul noptii"!.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place. Sunt sigura ca vei adora cartea. Nora este o fata curajoasa si buna, iar Patch...e...Patch :))

      Ștergere