duminică, 26 februarie 2012

Stingerea - Vampirii din Morganville 7 de Rachel Caine

Personaj principal: Claire Danvers
Personaj principal masculin: Shane Collins
Nr. pagini:384
Editura: Leda
Nota:4,5/5

A trecut ceva vreme de cand nu m-am mai "intalnit" cu locuitorii orasului Morganville, dar credeti-ma, asteptarea a meritat.
Claire, Eve, Shane si Michael (ahh, Michael <3) au supravietuit razboiului dintre oameni si vampiri...si ceilalti vampiri....si ceilalti oameni...Da, suna cam complicat, insa au fost multe tabere si multe razvratiri. In mijlocul acestor fapte, patru tineri incearca sa se protejeze reciproc si sa-si pastreze iubirea arzanda.
In acest ultim volum (aparut) o intrusa se strecoara in cvartetul minune si le tulbura rau vietile celor din Casa Glass. Kim este noua prietena a lui Eve, este "minunata" si a fost iubita lui Shane. Claire se simte data la oparte si abandonata, insa Shane si Michael sunt acolo pentru ea.
Seful ei, Myrnin, vampirul nebun, si-a mai recapatat mintile si acum Claire s-a reintors la munca.
Cam ata va zic despre actiune, nu e prea mult, insa nu vreau sa stric surprizele. Cartea aceasta a fost superba. Nu e chiar cel mai bun volum din serie, insa nu m-a dezamagit deloc. Am savurat fiecare pagina si au fost destule descrieri a ochilor si a zambetului lui Michael, incat eu sa fiu satisfacuta. Dragoste minunata dintre Claire si Shane continua, desi exista tensiuni intre ei, reusesc sa o scoata la capat.
Eve este la fel de amuzanta si cutezatoare si Michael salveaza lumea ca hobby, deja. Intr-un cuvant...: Morganville
Reacții:

2 comentarii:

  1. Frumoasă recenzia. Mă oftic! :)) Eh, jumătate din clasă a citit cartea şi eu încă o mai caut pe la bibliotecă. Cred că e cea mai căutată din toate. Fetele s-au împărţit în 2 biserici: team Shane şi team Michael. ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Team Michael <3 la inceput il placeam pe Shane, dar apoi (pe la volumul 2 ) mi s-a pus pata pe Michael <3

      Ștergere