joi, 8 martie 2012

And the winner is...

Am decis dupa mult si multe dezbateri....iar castigatorul - din pacate doar unu - este...

Simona Husaru

Eroina din mine
 
     Mi-as dori sa fiu un inger. Tipul de inger care poate veni pe pamant atunci cand este cazul pentru a-i ajuta pe cei care au nevoie. Tipul de inger care poate sa zboare liber atunci cand simte ca nu mai poate sa gandeasca cum trebuie, care poate sa strabata lumea in lung si-n lat fara a avea niciun pic de frica. Un inger care poate vedea mai multe decat ceilalti vad si sa simta mai multe decat altii si chiar intr-un mod diferit. Nu poti pune in cuvinte trairile unui inger si de aceea cred ca ar fi frumos sa fiu asemenea lui, pur si simplu sa ma inteleg cu cei din jur din priviri, din atingeri, si poate chiar mai simplu de atat. O viata simpla dar complicata. O viata fara sfarsit dar poate nu indeajuns de lunga pentru a rezolva tristetile acestei lumine.

Asta e numele pe care ai trimis mail-ul, dar si GFC-ul deci banuiesc ca de asta nu ai mai scris.
Mi-a fost foarte greu sa aleg, insa acest mesaj a avut ceva special si m-am miscat prim simplitatea si frumusetea sa si imi pare atat de rau ca nu pot premia mai multe persoane. Chiar imi pare, sper sa ma credeti. Postez mai jos ince doua lucrari minunate care m-au atins si mi-a fost aproape imposibil sa aleg. Data viitoare pun si eu o tema mai usoara. Viata unui Blogger nu e usoara, mai ales cu asa copii talentati ca voi.

Niahara:

Razele soarelui isi fac loc printr-o crapatura din lambriul de lemn care imi tine loc de fereastra, acoperind gaura unde candva era un geam. Incerc sa le ignor, sa ma intorc pe o parte si sa imi afund capul in patura subtire si in perna de puf, dar nimic nu le face sa dispara. Nemultumita, ma dau jos din pat si incerc sa nu tremur datorita aerului rece din camera. Nu ar trebui sa tremur... nu sunt un om fragil care sa se teama de caldura si de frig. Insa, aparent exilul meu autoimpus in orasul acesta de nicaieri m-a facut sa ma aseman lor mai mult decat cred. Intr-un colt, o oglinda sparta si prafuita ma intampina ca in fiecare dimineata. Incerc sa o recunosc pe cea care se uita la mine cu ochi obositi din oglinda si nu reusesc: parul meu negru care era odata lung si matasos, acum se opreste la baza gatului creand tepi micuti. Ochii mei violet plini de viata si de exuberanta pe cand traiam in clanul meu, sunt acum incetosati si sticlosi. Dimineata nu imi face niciodata bine, insa trebuie sa ii rasplatesc pe cei din ghilda cumva. Noapte este taramul meu... noaptea cand pandesc in umbrele orasului si ii caut pe ceilalti nemuritori care patrund pe teritoriul meu.... nimeni nu stie ca acest oras imi apartine. Nimeni nu se asteapta sa vada in umbrele orasului un demon din clanul Maurva, clan recunoscut pentru ura impotriva oamenilor si pentru puterile lor de neinvins.

Ma duc la dulapul ce sta sa se prabuseasca din moment in moment si imi iau hainele pentru inca o zi de munca in ghilda. Rochia neagra cu corset deja are marginile zdrentuite, dar momentan nu vreau sa manipulez vreun casier ca sa o schimb. Bocancii pana la genunchi sunt inca in perfect stare. Manusile negre, de satin, fara degete imi permit sa ma strecor prin multime fara a da de banuit. Sunt inca o tanara goth ca multe altele din orasul meu minunat. Aplic lentilele de contact verzi pentru a masca violetul puternic al ochilor mei, desi chiar nu ar trebui sa ma obosesc. Am vazut atatia elevi de la liceul de langa blocul meu cu ochi de pisica, ochi rosii sau negru taciune, incat imi dau seama ca violetul ochilor mei ar fi atribuit unor lentile de contact ce nu mai sunt demult in voga. Inainte de a iesi din darapanatura pe care o numesc casa ma mir cat de ciudata este soarta.... inainte eram un demon cu un viitor promitator in clanul Maurva. Acum, sunt doar Cassandra, membra a ghildei hotilor in timpul zilei si protector al orasului Erebus noaptea.
 
Emy:
 
Eroina din mine

Eu- o simpla persoana,intr-o lume mare,periculoasa dar plina de minuni cateodata.Poate ca sunt ( sau nu ) speciala pentru unii oameni din viata mea,dar mie mi-ar placea sa fiu ceva mai speciala ,in adevaratul sens al cuvantului.Citind diferite opere din literatura universala,mi-am inclinat toata atentia asupra literaturii fantasy.De la cei mai feroce varcolaci,cei mai puternici si insetati vampiri,pana la delicatetea unui inger,cu aripi de culoarea ametistului pretios.Totusi,protagonistele la inceput sunt si ele neinsemnate.Se cred la fel ca toti ceilalti,sau,in cazuri mai speciale,mai presus decat ceilalti,dar niciodata ceva mai spectaculor decat altceva.Si da,de aceea imi doresc si eu sa fiu o eroina.Dar nu eroina care se lupta cu fortele raului pentru bine,sau invers.Ci o eroina care sa aduca zambetul pe fetele oamenilor.Sa ajut pe oricine,oricat de mult pot.Stiu ca intr-o zi faptele mele vor fi recunoscute si poate...poate voi fi si eu considerata o eroina pentru oamenii pe care i-am ajutat.Imi doresc sa fac lumea mai buna,sa invit fericirea spre locuintele celor care au ramas fara ea si sa le pot oferi eu atat de multe sanse cat isi doresc.Asta inseamna pentru mine sa fiu o eroina si asta va insemna intotdeauna.
 
Rog castigatoarea sa imi trimita datele (nume real, adresa si un numar de telefon) la mil-ul aripidehartie13@yahoo.com pana la data de 12 Martie (daca nu le primesc pana atunci aleg alt castigator!!!)
Imi pare rau ca pot premia doar o compunere...aveti talent, folositi-l in continuare si nu incetati sa visati!
Reacții:

10 comentarii:

  1. ≽❀≼ La Multi Ani de 8 Martie≽❀≼

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Mersi >:D< Mi-a placut si compunerea ta :D Complexa si interesanta ~~

      Ștergere
    2. Felicitari Simooo! :x :*

      Ștergere
  3. La multi ani de 8 martie si voua si multumesc pentru premiul minunat! Nu ma asteptam sa castig! Si recitind ce am scris vad o greseala minunata la final :)) "lumine" in loc de "lumi" :D Cred ca vedeam prea multa lumina in zborul meu de inger :))
    Felicitari si celorlalte doua. Mi-au placut ce au scris amndoua!
    Ps: da, mail-ul corespunde cu GFC. scuze ca am trimis mail de 2 ori, dar din obisnuinta nu am trecut si numarul de telefon :">

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitări! Lectură plăcută! :)
    Compunerile sunt superbe.

    RăspundețiȘtergere
  5. Wild Roseee! Tocmai am aflat că Bloodlines o să aibă 6 volume! Şiii, o să avem pare în volumul 2 de mai mult Dimitri. Deeci, pot muri fericită :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca nu poti, ca nu te las eu! Mai intai citesti Orasul Oaselor si Ingerul mecanic, apoi putem muri fericite, ma bucur ca Bloodlines are 6 volume. Ma asteptam doar la 3 nu stiu de ce...Ma rog...Dimitriii <3

      Ștergere
  6. Foarte frumos ce ati pus pe hartie,
    am citit intrarile concurentelor si pot spune, ca ... desi foarte interesante care chiar merita continuate,
    Putinele Randuri ale Simonei te trimit cu gandul intr-o lume in care nu mai esti ancorat de lucruri marunte, precum frica teama sau obligatii, te transformi si uiti de absolut tot, sufletul tau isi intinde aripile si te bucuri de cateva momente de libertate absoluta unde orice vis poate deveni o posibilitate. La sfarsit deschizi ochii mai increzator si zambesti putin mai puternic si plin de incredere :)

    RăspundețiȘtergere