marți, 6 martie 2012

Ce scriu eu...

Hei! Bun, in aceasta sublima duminica, am chef de scris, asa ca am sa va prezint cartile pe care le scriu in acest moment (da, chiar m-am decis sa scriu carti)
1. AngelBreath
Azria este o Pazitoare. Un Inger Pazitor, mai exact si o are in grija pe cea mai buna prietena a sa: Catherine Winters. Vara trecuta, cele doua au fost la un pas de moarte...acum, trecutul le vaneaza din nou.
Anul acesta, Azria este noua colega, "verisoara lui Cat",insa nu este singura paranormala care adopta liceul. Ace este un baiat misterios si sexy,insa increderea se castiga greu, iar Az nu este dispusa sa faca exceptii. Dupa ce el ii afla identitatea si o salveaza de un demon-vultur, relatia lor infloreste.
Dah, cam asta este descrierea "oficiala". in realitate? Pai, cartea este scrisa la persoana intai si este povestea de viata a unor prietene nu tocmai normale. Azria este Pazitoarea lui Cat si incearca sa o protejeze de lumea umbrelor. Ace este noul coleg, baiatul misterios si dulce care o salveaza pe Az si pe prietena sa Keira - care este Arhanghel - si ii castiga inima. Cum nu ar fi o carte Fantasy daca nu am avea un plot ciudat, cele doua pastreaza un secret urias care le-ar costa vietile, daca superiorii Azriei afla.

2.Shadows
Juliett Salmey este un Ranger. Isi apara orasul noaptea si este un elev model ziua. Este de datoria sa sa mentina pacea dintre elfi, vampiri si orice alta creatura supranaturala. Rangerii au abilitatile unor nemuritori, fara dezavantajele arderii in timpul zilei sau suptului sangelui omenesc.
Cand Jullie este prinsa in scoala - impreuna cu vreo 12 elevi cam nastrusnici -  de un grup de elfi si demoni, ea trebuie sa-si apere prietenii si sa readuca linistea pe holurile(pustii) ale scolii. Fantomele care bantiue prin scoala (nu, nu fantomele profilor de mate) o ajuta pe Jullie, insa cand ea afla motivul capturarii sale, soarta ei atarna de un fir de par...blond.
Da, cam atat am pana acum, povestea e in stadiul de inceput si am multe de stabilit, insa am plotul in mine si sper sa iasa ceva de bine.

3.Cronicile Naliphilor
Nu prea stiu cum se va numi primul volum, insa am multe idei. Naliphi sunt(ideea mea proprie) niste creaturi pe jumatate om pe jumatate pasare...sau cam asa ceva. Ei au tatuate pe spate aripi care se desprind de piele si dein reale...daca intelegeti ce vreau sa zic.Cam asta inseamna Naliph.
Acum, the basic story: Aileen Green are 17 ani si tocmai a fugit de-acasa deoarece mama sa se recasatoreste cu un bogatan lipsit de creier. Allie fuge intr-o noapte dupa ce afla vestea, plecand la buncii sai din partea mamei, intr-un sat de munte. Acolo, Allie intampina lucruri mult mai interesante decat se astepta. Ii cunoaste pe Shawn si Christopher, doi baieti chipesi si le intalneste pe Do, o roscata amuzanta si pe Hope, o blonda punkista si optimista. Impreuna cu ceilalti prieteni ai lor, ei alcatuiesc un grup ciudat. Cand Allie le afla secretul este socata sa afle ca nici ea nu e tocmai normala...insa ceea ce e ea ar putea pune pe toata lumea in pericol.

Dap, cam asta e...ideile sunt mai interesante daca vi le spun chiar eu...dar...
Vreau sa vad ce pareri aveti? Daca va place una dintre idei in mod special, pot posta primul capitol si daca va place si ala, mai postez...O seara frumoasa! Dusul ma asteapta! Spor la citit (ce cititi voi?)!
Reacții:

8 comentarii:

  1. Deci, te-ai apucat de scris? Bravoo! :) Îmi plac mult ideile (waai, cât de tare sună "Naliph"), dar cred că mă "tentează" cel mai mult prima.
    Te felicit pentru că ţi-ai ales pasiunea asta! Crede-mă, MOR de nerăbdare să citesc primul capitol. Şi al doilea. Şi al treilea. Şi..

    În fine, în sfârşit am reuşit să pun gheruşca pe "Vampirii din Morganville" :) Abia aştept să ajung la partea cu Michael.

    O seară frumoasă să ai! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ahaaamm! Michael <3 Ok, ma bucur ca iti plac ideile! Pe ultima nu am apucat sa o transcriu pe calculator, insa am cateva capitole din prima... postez vineri

      Ștergere
  2. Eu le-am citit si pot sa spun ca-s geniale! maine aduc si cartea noastra ca sa scri capitolul 5...jur pe lila!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am gasit editarea asa ca am zis sa scriu de la capat pentru ca una am vrut sa scriu si alta a iesit. Toate cele trei idei ale tale suna foarte bine. Mi-ar placea sa aflu mai multe, mai ales despre ultima :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur! Am sa postez primele capitole din prima si ultima ca vad ca acelea va plac mai mult!

      Ștergere
  5. Foarte frumoase ideile tale :D Si descrierile bine realizate :D Cel mai mult cred ca ma atrage prima si ultima. Succes la scris :D Sper sa ma reapuc si eu pe viitor :D Este placut sa scrii si sa citesti :))

    RăspundețiȘtergere