vineri, 9 martie 2012

Din trecut...

Rubrica noua, nu ceva carte cliche-iata! Bun, here it is: asta e o rubrica in care prezint filme/seriale sau carti din trecut, carti pe care le-am citit si sunt mai vechi si vi le recomand, sau filme vechi si seriale vechi si interesante. Este totodata o rubrica in care compar trecutul cu prezentul si va impartasesc amintiri.
Si am sa incep cu o legendara serie de desene animate. Da, ati citit bine! Nu, nu Spioanele si nici W.I.T.C.H. Este vorba despre clasicile filme Disney. Incepand cu preferateul meu:

1. Regele leu - The Lion King
 Sper ca stiti cu totii povestea lui Simba, puiul de leu simpatic si a unchiului lui malefic Scar.Imi amintesc prima data cand am vazut acest minunat film. Aveam vreo 5 anisori si tata mi-a adus casete video cu filmele Disney, traduse in romana. Imi aduc aminte fiecare cuvant din fiecare cantec minunat, culorile vii si povestea amuzanta, trista si minunata, toate la un loc realizand unul din cele mai frumoase filme, desi animate, vazute de mine vreodata. Nu ma pot da mare ca sunt amatoare de filme sau ceva de genul acesta, insa Regele leu este cu siguranta un film simbolic al copilariei mele. Desi nu am aflat  decat acum vreo 5 sau 6 ani ca filmul are continuare - si inca doua filme, minunate si ele - le-am indragit si inca le indragesc si pe ele, mai ales al 3-le, unde avem ocazia de a afla ce se intampla pe durata primului film cu Timon si Pumba, personajele cele mai amuzante din acest film.
Acum, scriind pe blog si gandindu-ma la olimpiada de civica de maine (judeteana!) zambesc amintindu-mi si le multumesc celor de la Disney pentru acest film minunat si frumos! A, de aici vine numele pisicii lui Zoey din House of Night. Nala era cea mai buna prietena a lui Simba si, ulterior, sotia...sau ma rog, partenera sa. Nala!!! <3

2. 101 Dalmatieni - 101 Dalmatians

Cine ii poate uita pe Pongo (ce amuzant suna numele sau acum, nu stiu de ce) Perdita si Lucky si Rollie si Cruella?
Pai, sper ca nimeni, caci eu sigur nu pot. Acest film animat contine umor, drama si o femeie nebuna obsedata de blani de catelusi pufosi si dragalasi. Si cantecul: Cruella De Vill Cruella De Vill, if she doesn't scare you, no evil thing will...Cruella, Cruella De Vill!
Un clasic cu pete si ochisori dulci, dalmatienii sunt pe placul tuturor si inca imi amintesc cum se prind fiecare dintre ei de codita celui din fata ca sa nu alunece pe gheata.








3. Pisicile aristocrate - The AristoCats

Dupa catelusii nostri adorabili vin in intampinare Duchess, Thomas O'Malley si micutii Marie, Toulouse (nu stiu daca am scris corect) si Marie cu eterna sa fundita roz adorabila! Povestea pisicutelor este atat de dulce si trista si frumoasa ca uneori imi vine sa las scoala si sa ma pun in fata televizorului si sa ma uit toata ziua la pisicute. Cantecele din acest desen dau dependenta: Everybody Wants to Be A Cat...
In poveste apare si un micut soricel caruia i-am uitat numele si care mi-a placut mult, mai ales la faza cu biscuitele. Si cei mai tari au fost cainii aceia cu palaria lor si umbrela, si Edgar, majordomul, incercand sa-si recupereze lucrurile. Ah copilaria!

As putea continua asa la nesfarsit, povestindu-va de desenele care mi-au colorat copilaria, insa nu am atat de mult timp si experientele Disney sunt unice! Minunatele filme ca Doamna si Vagabondul, Fratele urs, Bambi si multe altele trebuie traite. Va las cu cate un cantec pentru fiecare film:

1.Hakuna Matata




2. Cruella De Vill


3. Everybody Wants To Be A Cat


Noapte buna!
Reacții:

9 comentarii:

  1. Unele dintre cele mai frumoase filme pe care le-am vazut vreodata laolalta cu Aladin si Beauty and the Beat <3 Vai ce am plans la Regele Leu cand a murit Mufasa :( Iar Cruella! Vai, ce ma amuza si escrocii aia doi Jasper si Horace.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu se mai fac asa desene in ziua de azi! Absolut minunate :D Mereu mi-au placut! Si melodiile amuzante si placute :D Nu ai cum se le uiti niciodata :D
    Good old times <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Cele mai frumoase desene :) Cred că am văzut de vreo 5 ori Pisicile Arisocrate, şi tot nu m-am săturat :D N-am văzut Regele Leu *shame, shame* dar trebuie să-l văd, neapărat <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Waa, sa te uiti, ca, desi ai...cati ani ai...o sa iti placa <3

      Ștergere
    2. Si tot ce am putut sa cant astazi era "Everybody wants to be a cat..." si la olimpiada am cantat "How do you do". Iri, nu ne mai pune cantece asa faine :))

      Ștergere
    3. super dragute, si foarte actuale pentru mine, fetita mea le adora

      Ștergere
  4. Buna, incerc sa demarez un proiect si as fi incantata sa aud sfaturi sau intrebari: http://niaharasworld.wordpress.com/2012/03/09/biblioteca-prin-posta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nice ideea! am comentat pe blog, la postare

      Ștergere
  5. Ce draguta e rubrica asta! <3 Imi plac mult filmele alese de tine, desi as mai adauga nemuritorii Tom & Jerry! :)

    Dee.

    RăspundețiȘtergere