joi, 29 martie 2012

Din trecut...(2)

De data aceasta va prezin o serie de carti cu dragoni pe care incaaaaa astept sa o termin, deoarece volumul 4 inca este in traducere la Rao...cred (mai bine zis sper)

Trilogia Mostenirea de Christopher Paolini

Eragon este poveste unui tanar vanator/fiu de fermier care isi pierde unchiul si ramane singur....ma rog, daca nu o pui la socoteala pe Saphira, dragonul sau. El si Saphira sunt indrumati de un povestitor batran, fost Cavaler al Dragonilor, pe nume Brom. Cand fortele lui Galbatorix, regele necrutator al pamanutrilor pamantene, il urmaresc, Eragon fuge impreuna cu Saphira care creste destul de mare pentru a zbura, si cu Brom care ii da cadou ce mai cadou de ziua ta! Cred ca toata lumea vrea o sabie rosie cu care sa ucida oameni si orci sau ce-o mai fi o sabie veche. Impreuna cu Brom, Eragon invata magia si incearca sa ajunga intr-un loc sigur de unde sa poata planui eliberarea celor 2 oua de dragon aflate in posesia lui Galbatorix.
Pentru a ecloza, un ou de dragon trebuie sa fie atin se persoana caruia ii este destinat sa ii fie Cavaler, iar cele 2 oua isi asteapta Cavalerul (cam de prin 2007 si-l tot asteapta)
Da, nu este prea buna descrierea deoarece, dupa cum am spus, cam de prin 2007-2008 asteptam volumul 4 si am citit atatea si nu mai tin minte foarte mult despre carte, stiu insa ca mi-a placut extrem de mult povestea tanarului Eragon si a Saphirei. M-a impresionat prin originalitate si prin faptul ca am putut si eu sa ma regasesc in sentimentele lui Eragon, desi el este baiat iare eu (obviously) sunt fata. Ciclul mostenirea a avut initial 3 volume, dar s-a extins la 4 deoarece erau prea multe de spus.Surprinzator, desi am citit carteaq la 11, 12 ani, are si romance. Nu de genul Roza-Dimka (AV). De genul...pai Eragon-Arya...este greu de explicat.

Ciclul Mostenirea:
vol.1 Eragon
vol.2 Eragon 2
vol.3 Brisingr  (inseamna foc in limba straveche a elfilor)
vol.4Mostenirea ( inca neaparut la noi)
Reacții:

3 comentarii:

  1. Am si eu primul volum dar inca nu am apucat sa il citesc. Am auzit ca e o serie interesanta si placuta :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare interesant :) N-am citit până acum cărţi cu dragoni, să-mi fie ruşine!
    Apropo, cum se citeşte "Brisingr"?

    RăspundețiȘtergere