vineri, 2 martie 2012

Friday songs...

Nu, nu am sa pun Friday de Rebecca Black, ci am sa va pun un cantec ce il veti putea auzi si luni, in episodul nou din Pariu cu viata/ Este un cantec pe care cred ca il stiti, insa....hmm, coverul are ceva aparte...vedeti voi:
Aceasta a fost discutia mea cu dark_eyes(Ale) cand i-am aratat cantecutl
Ale: Ce-i asta tu?
Eu: Da Play!!!
Ale: Amu,amu! Nu ma mai zori!
16 seconds later
Eu: Deci?
Ale: Uuuuuuu!)asta inseamna: faiiin!)
Eu: Tu auzi versurile?
Ale: Dea...=))
Eu: Si stii cine e ala cu tricoul galben, nu?
Ale:Vladutu'(preferatul meu)
Eu: Da!!!
minutu 1:18
Eu: Deeeeci?
Ale: Mi-am balit tastatura...e plina de bale...
Eu: Te inteleg...
Reacții:

7 comentarii:

  1. "Mi-am balit tastatura" LOL :)))
    Ce-am mai ras cand am citit coversatia ta cu Ale. Mi-am inceput ziua de sambata in forta :D. Multumesc >:d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Ale, e:"One does not simply walk into Mordor" si oricum nu o sa te uiti luni ca o sa faci tot mate...

      Ștergere
  2. Ce conversatie :)) Pfui, prietenele mele sunt plictisitoare in comparatie cu Ale :)

    Imi place mult citatul lunii :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma simt onorata.....mersi Rose! Insa sa sti ca Iri este adevarta vedeta a trupei noastre. Are ea un fel aparte de a fi care scoate ce-i mai bun din noi! In cazul asta...ce-i mai umed cred...

      Ștergere
    2. Aaa asta o sunt foarte creepy...si nu ma mai lauda atata ca ai si tu microbu sarcasmului.
      @Rose e genial...am picat de pe scaun de ras...si era perfect pentru aceasta luna Morganvillica

      Ștergere