vineri, 23 martie 2012

Jocurile foamei - Filmul

Personaj principal: Katniss Everdeen
Personaj masculin principal: Gale Hawthorne/Peeta Mellark
Carte: Jocurile foamei
Autor: Suzanne Collins
Nota: 5/5

Da, cam asa e! Tocmai am vazut minunatul film facut dupa romanul lui Suzanne Collins Jocurile foamei. Cum a fost? Hmm, as vrea atat de mult sa va spun cu un entuziasm grozav: "A fost cel mai tare film posibil!", dar nu pot face asta. Cand a murit Rue eram in lacrimi, dar nu la fel ca la filmele lui Steven Spielberg. Am vazut nu de mult filmul Calul de lupta facut dupa cartea cu acelas nume scrisa de Michael Morpurgo (strange name) si acolo am plans de la jumate pana la final.
Incep sa pocesc filmul, iar asta nu se face. A avut cateva momente minunate unde mai aveam putin si saream de pe scaun de fericire, ca atunci cand a avut interviul in rochia aceea superba facuta de Cinna <3 Sau cand a lovit marul din gura porcului, ratandu-l pe creatorul de Jocuri Seneca Crane cu vreo 3 cm. Au fost momentele dulci cand Katniss si Prim se strangeau in brate si mica Prim a fost atat de trista. Actrita si-a facut bine treaba. Haymitch...paii, eu mi-l imaginasem mai gras, iar Effy arata ca o zombalaie.
Peeta....eu il dispretuiesc pe personaj, insa in film, actorul chiar a fost cum mi-l imaginasem eu pe Peeta. Ma rog, sarutul lor din pestera a fost foarte dragut si reusit.Gale...Oh, Gale! Desi apare atat de putin, arata asa de bine si este atat de dulce. Cand a fost scena sarutului dintre Katniss si Peeta, a fost o secvanta cu Gale care privea ecranul. Mi s-a rupt inima pentru el. Katniss trebuie sa fie cam oarba sa nu vada sentimentele lui pentru ea.
A lipsit un lucru esential, poate de aceea nu va pot spune ca e cel mai tare film ever...Unde naiba a fost cantecul lui Taylor? Am asteptat ca proasta Safe and Sound si s-a terminat filmul si NU a aparut!!!! Off Hollywood, m-ai dezamagit!
Reacții:

6 comentarii:

  1. Vaai, ştii ce rău îmi pare că n-am apucat să-l văd? :((( Asta e, măcar voi avea timp să termin cartea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai primit un premiu pe blogul meu :)

      Ștergere
    2. Vai, mersii! <3 Lasa ca o sa il vezi tu candva (filmul)

      Ștergere
  2. Azi ma duc sa il vad. Revin cu pareri despre film mai tarziu, oricum recenzia ta e super <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia astept sa il vad si eu! Ma bucur ca s-a ridicat la asteptarile noastre :x

    RăspundețiȘtergere