sâmbătă, 24 martie 2012

Leapsa

Incep cu multumiri: Mersi mult Rose (Addicted to books :) - e un blog grozav, by the way) pentru premiul acela adorabil si dulce! Multumesc voua cei 31 de followeri pentru ca sunteti activi pe blog!

Acuum, leapsaa:
1. Ce carte ai recomanda unui dezamagit in dragoste si de ce?
I-as recomanda Daca as ramane de Gayle Forman. Este o carte care te face sa apreciezi viata, iar Mia, desi o fata indragostita de muzica veche, clasica, intr-o lume moderna, reuseste sa faca alegerea corecta, deoarece stie ca dragostea va exista intotdeauna.
2. Ce carte ai recomanda iubitului si de ce?
Ok, hai sa o lamurim si pe asta NU am iubit, nu cred ca o sa am in viitorul apropiat si daca imi voi gasi vreo unul ar fi un miracol sa si citeasca...dar ca sa fie, i-as recomanda Jealousy de Lili St. Crow, volumul 3 din seria Altfel de ingeri(apare prin aprilie-mai la noi, dar e l-am citit) doar ca sa vada ce poate face un baiat pentru fata iubita.
3. Ce carte ai recomanda celui mai bun prieten si de ce?
Instrumente mortale de Cassandra Clare. Cea mai buna prietena a mea trebuie trebuie sa-l iubeasca pe Jace!!!
4. Ce carte ai recomanda unui copil de 10 ani si de ce?
Clar Poveste fara sfarsit de Michael Ende. E cea mai frumoasa poveste despre placerea lecturii. Si eu am citit-o la 10 ani si acesta a fost inceputul...apoi Harry Potter (de ce o murit Siruis....de ce!?!?!?! inca ma enerveaza chestia asta)
5. Ce carte ai recomanda unui mare aventurier/calator si de ce?
Doi ani de vacanta de Jules Verne. Am urat cartea aceea si nu-l suport pe Jules asta, dar daca esti aventurier(si treci de primele 50 de pagini fara sa adormi) e super cartea.
6. Ce carte ai recomanda unui dusman cunoscut si de ce?
Aaaa, hmm, cred ca Sifonierul, leul si vrajitoarea de C.S. Lewis.Asa mi-a venit, nu prea am un motiv.
7. Ce carte ai recomanda unei persoane care nu iubeste lectura si de ce?
Harry Potter de J.K.Rowling best book ever written!
8. Ce carte ai recomanda unuia “cu nasul pe sus” si de ce?
Divergent de Veronica Roth. Este efectiv o carte care te face sa reflectezi asupre comportamentului tau. Tris se descopera pe sine, incercand sa-l salveze pe Four. I <3 you Four
9. Ce carte ai recomanda celui care apare primul in lista de bloguri si de ce?
Paai, prima e Patty si (daca nu cumva a citit-o) i-as recomanda Eve de Anna Carey. E o distopie superba care te face sa-ti pui intrebari despre viitor.

O dau mai departe cui vrea sa o ia :D
Reacții:

4 comentarii:

  1. Imi plac mult raspunsurile :) . Trebuie sa incep si eu "Instrumente mortale"..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa ai ocazia poate, cu toate targurile acestea. Poti sa le iei pe toate 3 si cu reducere :)

      Ștergere
  2. Foarte dragute recomandarile tale ! :*

    RăspundețiȘtergere