duminică, 25 martie 2012

Nascuta la miezul noptii de C.C. Hunter


Persnaj: Kylie Galen
Personaj masculin principal:Lucas Parker/Derek
Nr. pagini: 445
Editura: Leda
Nota: 4,5/5
Ok, ok adoooor coperta, este superba, insa continutul conteaza, nu? Bun, inceputul este putin ciudat si in ceata, insa odata ce treci de primele 60-70 de pagini, povestea prine forme, una chiar originala. Dupa ce parintii ei divorteaza, Kylie se bazeaza pe prietena sa cea mai buna Sara. Cand cele 2 merg la o petrecere unde Kylie il reintalneste pe fostul ei iubit Trey, lucrurile iau o intorsatura urata, deoarece politia le opreste petrecerea si mama lui Kylie o crede o drogata. Este trimisa in tabara Shadow Falls, unde, soc!, afla ca nu este umana si tabara este un loc pentru supranaturali. Acestia sunt invatati sa-si controleze harurile supranaturale si cum sa supravietuiasca printre oameni.
Desi Kylie nu poate nega supranaturalul (un metamorf, Perry tocmai s-a transformat in unicor in fata ei) nu vrea sa creada, deoarece, daca ea va crede in suprantaural, va accepta ca nu este umana, iar Kylie nu e pregatita sa faca acest pas.
Mi-au placut mult schimburile de replici dintre Mirand si Della, colegele de cabana ale lui Kylie. Baietii? Hmm, cred ca sunt cu Lucas, mai degarab decat cu Derek, deoarece Kylie il prea compara cu Trey - fostul ei - si pe Trey chiar nu-l suport. Lucas e un varcolac misterios, iar Derek este un jumatate-zan (daca macar exista acest cuvant) care ii poate influenta emotiile. Voi spre cine ati merge?
Unul dintre personajele mele preferate este directoarea taberie, Holiday. Are cam aceleas haruri ca si Kylie si este atat de amuzanta si de draguta.
Mi-a placut mult cartea aceasta, deoarece Kylie si Della si Miranda nu au fost prietene asa instant si peste noapte. Relatia lor s-a dezvoltat incet-incet.
Este un volum plin de suspans si mister, romance-ul nu lipseste si habar-n-am ce ar putea fi Kylie! Recomand citirea imediata :)
Reacții:

7 comentarii:

  1. Coperta chiar este super! :D O sa vreau si eu sa citesc cartea asta. Imi place ca apar tot felul de creaturi @-) Chiar sunt curioasa ce e Kylie :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pff, da, si eu. Ti-a ajuns cartea? :o3

      Ștergere
    2. Nu am primit-o inca :O Bine ca am citit aici ca iti dadusem un mail si nu raspunsesei. M-am tot uitat la posta dar poate ajunge pana maine :D >:]

      Ștergere
  2. Şi eu ador coperta! Mă bucur mult că cei de la Leda au păstrat-o :) N-am citit-o, dar plănuiesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa o citesti. Sunt unele faze la care poti sa mori de ras!

      Ștergere
    2. O citeste dupa ce citeste IM, asa-i Rose? :o3

      Ștergere