sâmbătă, 17 martie 2012

Printul mecanic - Dispozitive infernale 2 de Cassandra Clare

Regret ca am terminat cartea...a fost atat de superba si minunata si o ador. Astept cu nerabdare volumul 3 (septembrie 2013 la americani)
Personaj principal: Tessa Gray
Personaj masculin principal: Will Herondale/Jem Carstairs
Nr. pagini: 432
Aparitie: martie 2012
Nota:5/5

In Londra voctoriana, Tessa isi gaseste in sfarsit locul, impreuna cu vanatorii de umbre. Relatia sa cu Will este si mai tensionata si dialogurile lor sunt mult mai amuzante ca in prima carte. Povestea le urmareste pe Tessa, Sophie si Charlotte, trei eroine curajoase si pe Will. Superbul, minunatul, misteriosul si imprevizibilul Will. In carte aflam multe despre trecutul lui si despre familia sa. Intre timp, Tessa devine din ce in ce mai apropiata de Jem, parabatai-ul lui Will si cel mai bun prieten al sau.
Avand in vedere evenimentele din prima carte (fuga Magistrului, fratele Tessei dovedindu-se a fi un spion...stiti voi) Consulul Wayland decide, la cererea lui Benedict Lightwood (vaai cat il urasc) sa o testeze pe Charlotte, dandu-i 2 saptamani pentru a-l gasi pe Magistru. Daca nu este in stare, Charlotte va pierde Institutul.
Momentele Will-Tessa din carte au fost superbe si minunate, iar in volumul acesta aflam de ce Will este atat de rece si distant cu toata lumea (nici nu va imaginati). Lumea vanatorilor de umbre este la fel de intunecata si fermecatoare cum mi-o aminteam...insa sfarsitul cartii este epic si intr-un oarecare fel dezamagitor...pentru unii fani. Si, ca sa stiti si voi, aceasta este singura carte in care aproape ca nu pot alege intre baieti...aproape. Este foarte greu, dar Will Herondale este prea fermecator. TEAM WILL!!! <3
Si, oricum nimeni nu il bate pe Jace al meu (Instrumente mortale). Abia astept Orasul de Sticla. Tineti-o tot asa Leda si hip hip ura pentru Cassandra Clare, best girl ever!
Va recomand sa cititi tot ce scrie Cassie caci nu veti regreta.
O melodie de sfarsit:

Sunt nevoita sa spun asta: Vai ce bine arata Dima <3
Reacții:

8 comentarii:

  1. Gata, week-endul viitor o sa o citesc si eu. Am tot amanat din diverse motive, dar m-ai facut prea curioasa :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ghici cum il cheama pe fratele protagonistei din "Sa ucizi o pasare cantatoare". Indiciu: nu Will....

      Ștergere
    2. Uau ce greu e...stai sa ma gandesv...Cate variante am?

      Ștergere
  2. Să citesc "Instrumente mortale" sau "Dispozitive infernale"? Chiar nu mă pot hotărî! Totuşi, înclin mai mult spre IM, din cauza lui Jace. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Im prima dat <3 Jace are acel ceva specoal. Nu vei fi dezamagita...:)

      Ștergere
  3. Abia astept sa citesc si eu aceasta serie! Si apoi si Instrumente mortale :D Autoarea scrie super din cate am apucat sa buchisesc eu :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Cassandra Clare este o autoare grozava!

      Ștergere