marți, 20 martie 2012

Setea de Carrie Jones

Personaj principal: Zara White
Personaj masculin principal: Nick Colt
Nr.pagini: 283
Aparitie: februarie 2011
Editura: Rao
Nota: 3,5/5
Nu m-am indurat sa-i dau doar 3 din 5 caci a fost mai buna de atat, dar nici chiar de patru. Acum, ce scrie pe spate este cea mai mare porcarie din lume. Setea NU seamana cu Amurg, Nick NU o salveaza pe Zara dintr-un accdinet de masina, ci doar o ajuta sa-si deszapezeasca noul Subaru (Yoko) si povestea e de un cartaliard de ori mai originala ca cea din Amurg. Dupa ce scrie pe spate, v-ati gandi ca volumul e plin de stereotipuri, nu? Wrong! Cartea este minunata si originala, iar povestea Zarei este asa de trista si dulce ca te face sa vrei sa nu se sfarseasca.
Dupa moartea tatalui sau vitreg (si singurului tata adevarat pe care l-a avut Zara vreodata) Zara White se muta intr-un mic orasel din Maine cu bunica ei (vitrega) Betty. La scoala, Zara se integreaza imediat printre neintegrati. Issie, fata dulce obsedata de iepuasi si Devyn, tipul de treaba in scaun cu rotile...ah, am uitat, mai e si Nick. Minunatul, distantul si incredibil de aratosul Nick Colt. Pe langa ei, doi dintre copii populari par interesati de Zara: Ian, care este liderul tuturor cluburilor scolare si Meghan, regina albinelor si a scorpiilor. Dupa ce o serie de chestii ciudate i se intampla Zarei, o teorie elaborata de prietenii sai incepe sa se adevereasca...Spiridusi.
Da, suna prostesc si copilaresc, insa nu este. Cartea este profunda si fiecare capitol trateaza una din fobiile Zarei, chir numele acesteia fiind si numele capitolului.
Descrierea lipseste putin cam mult, insa eu cred ca merita. Mi-a placut mai ales de Betty; este o bunica total iesita din comun si are un umor super.
Asteptam aceasta carte de mult si ma bucur ca Rao a publicat-o! Sper sa o cititi si voi, nu veti regreta! Noapte Buna, dragii mei!
Reacții:

3 comentarii:

  1. U.U spiridusi! Suna original. Mi-ar placea sa o citesc, cat mai curand :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte ciudata si frumoasa povestea, eu zic ca merita!

      Ștergere
  2. Mi-ar placea sa citesc cartea asta, dar astept o promotie ceva sa o iau.

    RăspundețiȘtergere