miercuri, 28 martie 2012

Who would you choose? (1)

Dam, in nebunia mea am creat o rubrica noua. Uite cum stau lucrurile:
1. Va prezint subiectul cartii(lor) pe scurt.
2.Va prezint eroina.
3. Va prezint posibilii parteneri (adica baietii!)
4. Va spun de ce am ales un anumit cuplu si nu altul.
Ok? Ok!
Azi prezint o carte foarte draga mie, plina de legende si de idei ciudate si originale.

Altfel de ingeri de Lili St. Crow


Dru Anderson este o tipa dura. De ce? Pai, deoarece nu majoritatea fetelor de 17 ani nu-si ucid tatal proaspat...nu, nu e cuvantul potrivit transformat in zombi si mai si au curajul sa iasa din casa. Dru isi gaseste un oarecare comfort in colegul si noul - si singurul, daca tot veni vorba - ei prieten Graves care, apropo, inseamna morminte!!!. Dupa ce Graves o adaposteste pe Dru la mica lui ascunzatoare din mall si intr-un eveniment total ciudat el este muscat de un varcolac si transformat in loup-garou, un alt baiat - care miroase a placinta cu mere - sare in ajutorul ei. Christophe este un djampir, un jumatate-vampir care vaneaza nosferatu (adica vampiri)
Dupa ce Dru aproape moare, din nou, Christophe reuseste sa o trimita in siguranta la Scoala (booooriiing!), un loc special unde djampirii si svetochele(adica femei pe jumatate-vampiri) sunt antrenati sa isi dezvolte abilitatile vampirice. A, da, Dru este SINGURA svetocha in viata. O svetocha este toxica pentru vampiri cand ajunge la maturitate, de aceea nosferatu incearca sa la omoare pe toate. Bine spus incearca, deoarece Dru a scapat de cel mai mare Dracula dintre toti: Sergej (pentru cei care stiu ce se intampla in volumul 2, sa stiti ca tot il ador pe Chris...tophe)

Dru Anderson


Ei bine Dru nu este tocmai frumoasa...adica asa crede ea. Descrierile facute de ea insasi in carte sunt cam sumare adica habar-n-am ce culoare au ochii ei. Da cred ca ochii ei sunt caprui, are parul ondulat, ceea ce ii da puncte in plus deoarece eu IUBESC parul ondulat - al meu e drept si naspa :(
Desi comparand-o cu alte fete de varsta ei, Dru este pasta la categoria flirt si baietii, e cu mult mai buna la ucis demoni si zombi - cine stie, poate baietilor le plac fetele care omoara zombi (cine are o ranga?) - si stie sa se apere...dar si sa lupte. Eu cred ca Dru este o fata prea ocupata cu suprevietuirea ca sa se considere frumoasa - problema care se pare ca nu li se aplica celor doi iubareti.

Graves


Graves ne este descris ca un tip inalt, cu ochii vrzi si parul vopsit negru...Dru il considera cel mai bun prieten al sau, iar asta credeam si eu ca este, insa emotiile ei se schimba pe parcursul volumului 2 si ne este dazvaluita o anume afectiune nu atat de prieteneasc fata de baiatul-lup.
In volumul 1 chiar mi-a placut de el, il credeam un baiat dulce si dragut...multumesc Domnului ca am citit si volumul 2. Afectiune lui Dru fata de el creste, iar enervarea mea se intensifica si imi vine sa-i dau cu o maciuca in cap.

Christophe Reynard


Ah, Christophe. Ok, nu judecati pana nu cititi. Da, e dreapt ca el e tipul de baiat-rau misterios...la prima vedere. Dupa cateva volume (eu l-am citit si pe-al treilea) aflati ca el defapt este un baiat....de vreo multe sute de ani (adica prin volumul 1 sau 2 zice cineva ca a apucat sfarsitul celui de-al Doilea Razboi Mondial) care este in stare sa se lase si impuscat pentru Dru (cum si Rose s-a lasat impuscata pentru Lissa, dar asta a fost la propriu, nu la figurat) . Are un par superb, negru cu suvite aurii si niste ochi albastri minunati care se lumineaza la vedrea fetei.


Parerea mea:


Daca nu e evident, eu il prefer pe Christophe. Este mult mai capabil sa o tina in siguranta pe Dru si o iubeste asa cum Dimka o iubeste pe Rose, asa cum Jace o iubete pe Clary, asa cum Patch o iubeste pe Nora (si as putea continua endlessly) si ar fi distrus daca Dru nu i-ar impartasi iubirea.
El este ingerul ei pazitor!

Meet Dru
Night Hunter, Knife Weilder, heart Breaker


Ceva idei pentru data viitoare?
Reacții:

9 comentarii:

  1. si eu l-as alege pe Chris... e super cute si apoi, ador numele asta. si mie mi-a placut cartea dar nu asa de mult pe cat se pare ca ti-a placut tie :)


    ce zici de academia vampirilor pentru urmatorul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm, pai nu pot spune ca mi-a placut extrordinar de mutl...cel putin nu primele 2 volume. Asteapta sa vezi volumul 3, poate iti schimbi parerea, eu asa cred.
      Ma gandeam la Av, insa acolo cred ca imi vor trebui 2 postari, deoarece, pe de o parte este triunghiul Adrian-Rose-Dimitri si triunghiul Aaron-Lissa-Christian, cel putin asa cred eu, desi Lissa nu il iubeste pe Aaron, dar ar fi interesant sa fac asa ceva...si aopi mai e si Mason...:)

      Ștergere
  2. Ce idee genială! <3 Pentru data viitoare, ce zici de triunghiul amoros din "Jocurile foamei"? :)

    Aşa. În legătură cu ochii lui Dru: sunt albaştri :D Mor după ochii albaştri. A specificat asta când i-a descris pe cei ai lui Cristophe, ceva de genul "avea ochi albaştri, ca ai mei". Aah, Cristophe <3
    Nu prea ştiu pe care dintre cei 2 îi prefer, pentru că am terminat doar primul volum (plănuiesc să-l devorez pe al doilea weekendul ăsta, în tren), dar deşi Dru e mai apropiată de Graves, cred că se potriveşte mai bine cu Cristophe. Asta pentru că, aşa ca şi în AV, fata dură îşi are locul lângă băiatul şi mai tare. Graves e mai mult ca.. un frate mai mic pe care Dru încearcă să îl protejeze. Totuşi, dacă trec cu vederea că Cristophe de de n ori mai bătrân decât mamaie, atunci e.. demenţial. (noo, n-am scăpat!)

    Oh, Doamne, cât am putut să scriu >.< BTW, abia aştept următoarea postare din rubrică! :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm, deci sunt albastrii...nu eram sigura, dedoarece pe coperta de la vol 3 tipa are ochii verzi si stiam ca nu sunt verzi...ma rog.....Lasa, imi place ca ai scris mult, e super :)
      Ma gandeam si eu si la JF, dar nu stiu daca toata lumea vrea sa-mi auda parerea (nu asa de buna) despre Peeta :D

      Ștergere
    2. Atunci, poate cel din "Paranormal", cu Reth, Lend şi Evie? :)
      Am o întrebare. Aş vrea să îmi iau o carte, dar nu ştiu pe care să o aleg. Mă poţi ajuta? :) Îngerul nopţii, Divergent, sau Năluca şi Năucul? Mulţumesc!

      Ștergere
    3. Eu zic Divergent. Four e cam ca Dimitri....si ca Jace, uneori

      Ștergere
    4. Daa? Deci trebuie neapărat să mă apuc de ea! Ahh, Dimitrii <3

      Ștergere
  3. Frumosul si extrem de bine mirositorul Christophe.... grea viata asta. Nu pot sa mai astept dupa vol. 3. Nu dupa ce mi-ai povestit tu.

    RăspundețiȘtergere