luni, 30 aprilie 2012

Blestemul focului (Elita Intunecata 1) de Chloe Neill

Personaj principal: Lily Parker
Personaj masculin principal: Jason Shepherd
Nr. pagini: 350
Editora: Leda
Nota: 4,5/5
Personaj preferat: Scout Green

Am decis sa adaug la datele despre carte si personajul meu preferat. Sper ca e ok.
Am auzit multe despre aceasta carte si autoarea era foarte laudata. Parerea mea? Isi merita laudele. Blestemul focului a fost o carte minunata fara nu stiu ce prostii supranaturale exagerate. Are un plus din start din cauza descrierii super si deoarece actiunea se petrece intr-o scoala cu internat, pentru ca eu ador acest gen de carti. Facem cunostinta cu Lily Parker, o tanara de 16 ani cu un simt al umorului si al modei pe gustul meu. Lily este trimisa la Sfanta Sofia (ce nume de scoala si-au mai gasit si astia) dupa ce parintii ei, profesori de filozofie pleaca intr-o excursie de cercetare in Germania. Lily nu este prea incantata de perspectiva parasirii iubitului ei oras Sagamore si de a invata intr-o scoala particulara unde numai copii banosi intra, insa ce poate ea sa faca?
La Sfanta Sofia o intalneste pe ciudata si sarcastica (Amin!) Scout Green. Scout este singura dintre fete care se distinge in acea mare de fuste si camasi tip Sfanta Sofia. Intre cele doua se creeaza o legatura puternica si cand Scout dispare intr-o noapte, Lily intra la banuieli. Dupa mai multe expeditii in subsolul scolii...nu toate la fel de prietenoase, Lily afla care este povestea adevarata a lui Scout si a Adeptilor si intalneste un tanar fermecator, pe Jason. Aventurile lui Lily iau o intorsatura ciudata cand fata este pusa fata in fata cu blestemul focului.
Ok, cam atat va spun despre actiune. Stilul de scris este dragut si simplu si mi-a placut deosebit de mult. Replicile spirituale nu lipsesc din carte si romance-ul este prezent si el, insa nu atat de mult, ceea ce mi-a placut. In sfarsit o eroina care nu se gandeste doar la: "Vai cat il iubesc eu pe Xulescu"
Respect Parker.... Am uitat sa pomenesc despre Michael (Altu Michael :D) care a fost epic prin simpla sa prezenta :))
Reacții:

5 comentarii:

  1. Am castigat cartea la un concurs mai demult dar nu stiu de ce nu m-am apucat de ea pana acum. Vazand recenzia ta, o sa o citesc zilele astea :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, macar tu ai castigat ceva...:) eu nu prea am noroc :D

      Ștergere
    2. Lasa, lasa, o sa ai noroc odata si odata >:d<

      Ștergere
  2. Uh, cartea asta m-a tentat de când am văzut-o prima oară printr-un "accident" pe goodreads. M-am îndrăgostit de ea.
    Dar.. Sfânta Sofia? Serios? :|

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi plac foarte tare cartile in care actinea se petrece la un internat :) Eu nu am citit cartea, dar este in capul listei de cumparaturi.

    RăspundețiȘtergere