joi, 12 aprilie 2012

Chimie perfecta de Simone Elkeles

Personaj principal: Brittany Ellis
Personaj maculin principal: Ales Fuentes
Nr. pagini: 413
Editura: Leda
Nota: 5/5

Nu prea stiu cum sa va descriu cartea aceasta...hmm, frumoasa este prea putin. Hai ca o sa incerc sa va dau o recenzie, dupa care decideti voi cuvandtul potrivit.
Brittany Ellis este tipul de "fata perfecta", Regina Balului care are un iubit perfect si care poarta numai haine de firma si face numai ce trebuie. Alex Fuentes este "baiatul rau" care nu lasa pe nimeni in viata sa si care fac parte dintr-o banda.Insa acestea sunt doar fatade, niste roluri jucate de amandoi pentru a-si proteja familia si pe ei insisi. Cand soarta - intruchipata in profesoara de chimie, doamna Peterson - ii aduce impreuna aceste fatade se prabusesc incet-incet si ceea ce trebuia sa fie un pariu castigat s-a trensformat intr-o frumoasa poveste de dragoste.
Cartea este scrisa atat din perspectiva lui Brittany cat si din cea a lui Alex si asa ai ocazia de a intelege sentimentele amandurora. M-a surprins faptul ca l-am inteles pe Alex (Alejandro) in aceeas masura in care am inteles-o pe Brittany. Povestea este un originala si frumoasa, fara ca Alex sa fie ceva struto-camilo-cangur si fara ca Brittany sa vada fentome sau morcovi bantuiti.
A fost o pauza de la genul fantasy si mi-a placut foarte mult povestea celor doi. Cartea este una uimitoare si surprinde perfect sentimentele adolescentilor care cred ca viata lor este mai buna daca sunt ceea ce altii vor ca ei sa fie.
Mi-a placut ca in final, fiecare si-a infruntat propria frica si au reusit sa o scoata la capat. Romanul este plin de replici amuzante care te fac sa razi cu lacrimi si sa ii indragesti pe Brit si pe Alex, dar si pe Isa, Sierra, Paco si alte cateva personaje.

Citat:
"N-am niciun drept, stiu, insa tot simt ca ar trebui sa o protejez, asa ca ridic mana.
-Alex, mi-e si frica sa te-ntreb ce vrei, zice doamna Peterson, uitandu-se in jos, spre mine.
-E o intrebare scurta.
-Bine, da-i drumul.
-Avem voie sa stam cu cartile deschise, nu-i asa?
Profa se holbeaza la mine pe deasupra ochelarilor."
Reacții:

4 comentarii:

  1. Am ceva reţineri în legătură cu cărţile romance. Totuşi, nu pare prea siropoasă şi nu strică să încerc :)
    Ai primit o leapşă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e prea siropoasa. Relatia lor este ciudata si noua si prea seamana cu nimic din ce am citit pana acum. Te asigur ca merita! Mersi mult pentru Leapsa :)

      Ștergere
  2. Am primit cartea cadou de Iepuras, abia astept sa o citesc. Recenzia ta mn-a convins ca romanul e super <3.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar? Ma bucur sa aud asta! Chiar este superb!

      Ștergere