miercuri, 18 aprilie 2012

Evernight de Claudia Gray

Personaj principal: Bianca Olivier
Personaj masculin principal: Lucas Ross/Balthasar More
nr. paginiL 348
Editura: Leda
Nota: 3/5

Ok, Evernight este...ceva! Mi-am luat cartea în speranţa că o să găsesc în ea o poveste oarecum asemănătoare cu cea din legendara seie Academia vampirilor. M-am înşelat.
Povestea Biancăi este foarte ciudată. Aş spune originală, însă tema vampirismului s-a mai abordat de foarte multe ori şi deja cam ştim care este povestea cu prietenii noştri colţoşi.
După cum probabil v-aţi dat seama, Evernight este o şcoală particulară pentru vampiri. Până pe la pagina 100, acţiunea este cam slăbuţă, însă după ce treci de 100 totul începe să aibă ceva logică.
Cartea duce lipsă de descriere....multă. Tot ce ştiu despre Bianca este că are părul roşu. Şi povestea este cam fumată, însă mi-a placut cartea. Nu a fost rea.
Bianca eşuează în tentativa sa de a evada, fiind oprită de misteriosul si ,,frumoasul'' Lucas Ross.Deşi Bianca nu se descurcă bine cu străinii, Lucas reuşeşte să o cunoască şi cei doi formează o legătură strânsă. Bianca simte că nu aparţine acelei lumi şi deşi îl are pe Lucas...(sau nu?) viaţa sa la Evernight este un coşmar. Nu se integrează în nici un grup plus că mama sa îi este profesoară.
Bianca găseşte un prieten în minunatul Balthasar More care se pare că, deşi face parte dintre cei de ,,Tip Evernight'' este interesat de Bianca.
Povestea se complică atunci când Bianca îl muşcă accidental pe Lucas, ea devenind un vampir în devenire şi el începând să pună sub semnul întrebării evenimentele care se petrec la Academie, deşi nu îşi mai aminteşte nimic despre muşcătură.
Triunghiul amoros nu prea e un triunghi, deoarece Bianca ştie pe cine vrea...pacat ca eu nu am aceeaş părere ca ea.
Mi s-a părut că relaţia dintre Lucas şi Bianca s-a format prea repede şi nu pare normal. Îl întâlneşte azi mâine îi e cel mai bun prieten...stupid.
Cartea are unele lipsuri, mai ales la categoria descriere, însă mi-a plăcut destul de mult. Sper ca volumul 2 să fie mai plin de acţiune şi ca Binaca să evolueze ceva mai mult.

AtenţieŞ
Eu, dragi cititori voi fi plecată vreo 3 zile şi bloguşorul va rămâne singur singurel.
Reacții:

7 comentarii:

  1. Îmi place recenzia. Am auzit că Bianca are timidate în exces. Hm, original. De obicei, personajele principale au mult tupeu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da... vreau si eu cartea, desi nu pare ceva iesit din comun :) Vedem. oricum Lucas imi pare asemanator cu Derek din "Nascuta la miezul noptii". Si mie nu prea imi placea... dar seria e faina. Vacanta placuta :D (sau cat a mai ramas din ea)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cartea pare cam ciudata, insa coperta tot ramane superba (goth girl is awesome <3)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cam seamana cu solista de la Evanescence, Amy Lee.

      Ștergere
  4. Mi s-a parut destul de interesanta cand am citit descrierea:-?. Anyway, draguta recenzia.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere