miercuri, 11 aprilie 2012

Leapsa

O Leapsa nice de la Simona! Mersi :*
1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
Saracuta carte! Cum sa-i indoi foile? E o crima =)) In majoritatea cazurilor primesc semne de carte, daca nu am un semn special cu magnet, primit de la o prietena :)
2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta?
Am primit Micutele mincinoase si Chimie perfecta de la mama mea :D Te iubesc mami :*
3. Citiţi în baie?
Da! Cum sa nu! Acolo am terminat volumul 3 din Vampirii din Morganville :)
4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta?
Pai cred ca am postat pe blog despre cartile mele imaginare...AngelBreath si seria Cronicile Naliphilor (de indata ce o ttrec pe calculator...o sa postez primul capitol aici, sa vad daca am succes)
5. Care este cartea preferată?
Seria Harry Potter de J.K. Rowling...mi-e uneori asa de dor de Hogwarts...si de Fluffy :))
6. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?Am recitit Harry Potter si piatra filozofala de vreo 6 ori! It never gets old!
7. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?Pai, eu cel mai mult as vrea sa o intalnesc pe Cassandra Clare sa o felicit pentru munca depusa si pentru genialitatea sa...si sa o intreb: "Cu cine ramane Tessa????". Eu si prietena mea Paula am stat o ora la telefon incercand sa ne dam seama cine cu cine e ruda si cine s-a casatorit cu cine (Dsipozitive infernale-Instrumente mortale)
8. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
Despre cartile mele preferate vorbesc cu Ale si cu o prietena: Paula. Ele le-au citit si ma inteleg (eu cu obsesiile mele pentru baietii din carte)
9. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
Pai (shame on me) coperta in primul rand, deoarece coperta ar trebui sa fie o ilustrare a actiunii cartii care sa faca cititorul sa vrea sa o citeasca. Mai este descrierea si recenziile, insa nu prea conteaza cea din urma, deoarece fiecare are pareri diferite...deci coperta si descrierea :)
10. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
Pai eu as recomanda tuturor (copii/adolescenti/batrani) sa citeasca Harry Potter, deoarece nu imi pot imagina viata fara aceste carti. Cine nu stie cum e sa zbori pe matura sau sa alungi dementori a pierdut ceva esential din copilaria sa...asa zic eu, dar nu oblig pe nimeni sa citeasca HP :)
11. Care este locul preferat pentru lectură?
Un hamac pus la umbra vara intr-o zi calda cu o carte in mana = Paradis
12. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
Taylor Swift are niste melodii care se potrivesc de minune cu ce citesc eu de obicei! :) music <3
13. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
Am citit pana acum 4 carti in format electronic, insa le prefer pe cele in format hartie-cerneala :))
14. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
De obicei cumpar cartile care le vreau, insa mai si imprumut si daca acea carte imi place mult o cumpar!
Dau leapsa mai departe:



si cine o mai doreste

Update: Da, am uitat sa va spun despre un super-concurs aici: http://elkosta-books.blogspot.com/2012/04/concurs-de-paste.html! Este un concurs in care puteti castiga o carte in valoare de maxim 50 de lei de pe site-ul Librariei online Libris! Eu ma bag, sper ca si voi :D
Reacții:

3 comentarii:

  1. Cu placere >:D< Ma bucur ca ti-a placut :D Frumoase raspunsurile. Mai usor cu fanteziile pt baietii din carti :>

    RăspundețiȘtergere
  2. Multu de leapsa, Iri! Apropo, suna-ma canva, azi, te rog. Tre sa vb de o carte.... o sa vezi ;)

    RăspundețiȘtergere