vineri, 6 aprilie 2012

Micutele mincinoase de Sara Shepard

Personaje principale:
Aria Montgomery
Spencer Hastings
Hanna Marin
Emily Fields
Nr. pagini: 312
Editura: Leda
Nota: 3,5/5

Ok, daca vreti sa cititi aceasta carte nu va recomand sa va uitati la serial, deoarece eu asa am facut si a fost cam ciudat, deoarece am stiut cam tot ce se va intampla. Care e zicala...? Cartea bate filmul! Nu stiu sigur. Mi-a placut foarte mult serialul si sunt abia la primul volum, insa va pot zice ca este suuuper.
Aria, Emily, Hanna si Spencer erau, impreuna cu "Regina albinelor" Alison DiLaurentis cele mai bune prietene. Dupa ce ALi dispare intr-o noapte de vara cand ele aveau o petrecere in pijamale grupul se sparge pentru 3 ani.
In "prezent" Hanna este tipa populara a liceului, Spencer incearca sa-si depaseasca sora in rezultate la scoala, Emily este o innotatoare de performanta iar Aria abia s-a intors din Islanda. Actiunea cartii incepe cand fetele primesc niste mesaje ciudate semante A. Acele mesaje contin informatii pe care numai Ali le stia. Oare sa fie ea?
Ok, am avut mari asteptari de la cartea aceasta si nu m-a dezamagit, insa am vrut ca Aria, Emily, Hanna si Spencer sa se reuneasca si dorinta mea s-a implinit cam tarziu. Sper ca volumul 2 sa fie ceva mai plin de actiune. Recomand cartea tuturor celor care vor sa ia o pauza de la supernatural si vampiro-varcolaci. Este un roman numai bun pentru adolescenti. Minunat!
Acuuum va las, deoarece citesc...CHIMIE PERFECTA!!! Asa de incantata :D
Va las cu un song drag mie (nu judecati, nu il ascult si pe Bieber :)))
Reacții:

7 comentarii:

  1. Sincer, era de asteptat sa nu ne atraga asa de tare cartea avand in vedere ca serialul e mult mai palpitant si mai alert. Astept recenzia de la volumul 2 :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Uh, de cand caut cartea asta la biblioteca! Mereu o ia cineva inaintea mea >.<

    RăspundețiȘtergere
  3. Genial :x
    Şi eu m-am uitat la câteva episoade :)) şi m-a prins. Următoarele achiziţii vor conţine Pretty Little Liars !! :x

    Superbă melodia şi videoclipul este atââât deee :x

    Lectură plăcută şi o vacanţă superbă !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sper si eu sa-mi iau urmatoarele volume :)
      O vacanta placuta si sarbatori fericite!

      Ștergere