vineri, 13 aprilie 2012

Once again Leapsa!

Ce melodie vă descrie cel mai bine starea de spirit ce o aveţi acum ?
Hmm, pai ar cam fi una :)
Taylor Swift - Enchanted
Ce melodie ascultaţi când vă simţiţi prost ?
Hmm, pai depinde "de ce" ma simt prost...pai de obicei ascult ori ceva de la Taylor (daa, o ador :) sau ascult:
Christina Perri - Jar of Hearts

Ce melodie va aduce la viata?
Haa, pai asta nu este o intrebare prea grea! Sunt multe melodii care ma fac sa dansez ca nebuna prin casa, insa una le intrece pe toate:
LaLa Band - LaLa love song

Ce melodie v-a trimis cel mai puternic mesaj ?
Paaai asta e grea. Sunt multe melodii care transmit mesaje diferite insa mie cel mai mult imi place muzica celor de la Lady Antebellum deoarece reusesc atat de bine sa transpuna sentimentele in muzica.
Lady Antebellum - Need You Now

Care este cea mai veche melodiie de care va aduceti aminte ca o ascultati cand erati mici?
Oooo, asta e taree
Asia - Suna periculos

Ce melodie ati recomanda unui tanar ce afla ca e pe moarte ?
O sa incerc sa fac asta fara sa fac aluzii la Jem (Dispozititve infernale) si am sa spun (ca Rose de altfel) It's my Life
Bon Jovi - It's my life

Ce melodie ati recomanda prietenei/prietenului care are inima franta ?
Pai, varinata originala este cantata de Barbara Streisand, dar mie imi place mai mult aceasta
Alina Eremia - Memories

Ce melodie ati vrea sa va fie cantata seara sub balcon ?
Aww, eu n-am balcon =))
Stand By Me - John Lennon

Care este cea mai funny melodie pe care ati ascultat-o ?
O stitit cu totii, sunt sigura :D

 

Pavel Stratan - M-am nascut de ziua mea

Leapsa merge mai departe la:
Patty (Life As Patty)
Ale (Alexandra's Library)
Evee (Pages from books)
 
 
Leapsa numero dos:
Da, cate leapse...lepsi...aaa, ma rog, entiendes (intelegeti) primeste eu. Asta e cinefila (mersi BuburuzaBia)
Animatie: Tangled, The AristoCats, Lion King si pot continua asa muult timp, dar nu cred ca aveti secole la dispozitit, nu?
Actiune: Am incercat sa ma uit la Mission Impossible 4 dar am adormit (Nu judecati, era ora 10 jumate), Hunger Games se pune?
Drama: Paaii, nu ii stiu numele in engleza, dar: Jullieta, nebuna mea, What a girl wants (desi asta e mai degraba comedie) si Mister Nobody, a, da si Hugo (minunat film :)) A, uuu, merge War Horse?
Comedie: Sidney White and the seven dorks, Home alone (in afara de trei), Aquqmarine (desi e si SF/Fantasy)
Istoric: -
SF: The Lord of the Rings (oare merge mai bine la Fantasy?) si Eragon
Razboi: War Horse si atat ca nu-mi prea plac filmele cu razboi
Fantasy: Neverending Story, Cronicile din Narnia (toate patru filmele)
Horror: -
Sport: -
Documentar: Mosia mangustelor (Meerkat manor)
Musical: The Sound of music, My Fair Lady
Romantic: Aaaa, pas?
Biografic: -
Thriller: niet, nu-mi plac

Sunt curioasa ce raspund Rose (Addicted to books :)) si Ale (Alexandra's Library) si cine o mai vrea sa lase commentariu sa vad si eu ce-ati scris!
Maine sau azi pun partea a treia de le Who would you choose?
Reacții:

4 comentarii:

  1. Hei super tari raspunsruile :)) Nici eu nu am balcon:)) desi as vrea:)). Mersi pentru ca mi-ai dat leapsa dar o am deja pe blog:D.Poti sa intri sa vezi raspunsurile:). Cred ca am sa o sterpelesc pe a doua daca e ok? ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai preferinte faine si in materie de muzica dar si de film!:)) Ma amuza ultima ta melodie si faptul ca ai pus la documentar "Mosia mangustelor" :)) era hazliu documentarul-telenovela a mangustelor. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai ultimul documentar vazut era ceva legat de o leoparda Leaghadema...sau asa ceva si nu i-am tinut minte numele asa ca... Plus ca nu multa lume ar fi stiut de "Strada lemurilor"...nu?

      Ștergere