miercuri, 25 aprilie 2012

Passing by...

Hei lume! M-am intors sambata de la minunatul Manastireni si nu am avut ocazia sa mai postez nimic, ma scuzati. Am multe de facut deci prin aprilie-mai voi posta mai rar. Examenul asta! Maine sper sa apuc sa postez recenzia de la Umbra noptii de Andrea Cremer care a fost o carte super si apoi in weekend plec la Dealu Negru si promit ca ma intorc cu ceva poze pentru voi. Stati linistiti, ma duc acolo sa fac mate :(...
Am de gand sa vi-l prezint vineri (daca apuc) pe minunatul si curajosul Christian Ozera...am niste citate super pentru el si apoi va pun si ceva Din trecut...daca vreti of course...sau mai bine Who would you choose? (vad ca va place rubrica aceasta :D)

                                                                                                           With love,
                                                                                                                       Wild Rose (Irina :*)
Reacții:

Un comentariu:

  1. Succes cu matematica :( Sa ne arati poze de la Dealu Negru :D Sunt curioasa ce e pe acolo >u<

    RăspundețiȘtergere