luni, 9 aprilie 2012

Saptamana Altfel

Da este cel mai ciudat nume gasit de astia cu scoala, dar a fost o activitate mai speciala care nu a fost organizata de profesori, ci de mine si Ale, ceea ce a facut asa-numita "Scoala Altefl" distractiva.
Daca pana acum nu v-ati prins este vorba despre campania de promovare a cartilor sponsorizata de Editura LEDA. Ne-au ajutat trimitandu-ne postere, fluturasi, cataloage si 2 carti: DIVERGENT de Veronica Roth si INGERUL MECANIC de Cassandra Clare
Actiunea a constat in a promova cartile si a le esplica tinerilor (adica obsedatilor de Fantasy) de ce merita sa citesti. Am avut un public mult mai mare decat ne-am fi asteptata (adica vreo 2-3 persoane si defapt au fost mult mai multi) si vreo doua colege au spus clar ca isi cumpara Chimie perfecta! Mission complete!
Haa, iata niste poze cu noi si "audienta" noastra mult iubita:


 Acestea suntem noi incercand sa nu vorbim extraterestra si sa nu le spunem fetelor: "Cititi Divergent ca Four e super-dragut"
 Euu (Irina :*) foarte dezorientata (cam ca de obicei)











Audientaaaa!  Mainilee suuus :)

Si ea este Alee cu Divergent in fata. Te iubiiime (sa nu urlii la mine ca a, pus poza asta cu tine da e niceeeee)
















Ah, era sa uit....ta-daaam: 
It's me!
Va plac pozele? Mie mi se par dragute :)
Reacții:

12 comentarii:

  1. buna vreau sa va invit si eu la un concurs pe blogul meu ce are ca premiu o carte la alegere in valoare de maxim 50 de lei http://elkosta-books.blogspot.com/2012/04/concurs-de-paste.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Super-drăguţe pozele şi activitatea! :)
    Apropo, mor după pulovărul acela gri :X Vreau şi eu să fac rost de unul cât mai repede! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase pozele :D Pare sa fi fost foarte distractiv!!
    Ps: Ai o leapsa de la mine :D
    http://secretelecartilor.blogspot.com/2012/04/leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Super pozele si felicitari pentru activitate >:d<
    P.S. Sunteti doua dragute, tu si Ale :o3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Patty! :) Desi urasc pozele, si cea mai buna prietena a mea stie..

      Ștergere
    2. Lasa, ochiul tau critic poate sa se inchida pentru pozele astea, ca doar altfel nu va vedeam/cunosteam si eu pe voi doua :))

      Ștergere
  5. Foarte buna initiativa! Banuiesc ca ai citit cartile prezentate. Cea mai tare ora posibila e ora de romana cand profesoara ne lasa pe noi sa prezentam cartile care ne plac. :x
    Mi-ar place sa te am in blogroll.Uite link-ul meu daca vrei sa pui si tu link-ul: http://buburuzabia.blogspot.com
    Eu una sunt cam noua in domeniul scrisului de recenzii pe blog si nu citesc foarte mult fantasy. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ok, te pun si eu in blogroll! Da, le-am citit. Pai eu cam ma bazez pe fantasy, insa am vreo cateva serii non-fantasy care-mi plac :)

      Ștergere