vineri, 18 mai 2012

Casa de sticla (Vampirii din Morganville 1) de Rachel Caine

Personaj principal: Claire Danvers
Personaj masculin principal: Shane Collins
Nr. pagini:384
Editura: Leda
Nota: 4,5/5
Personaj preferat: Eve Rosser

Am auzit multe despre aceasta serie: Vai cat e de taree!...Ce super e!...bla-bla-bla. Reviewuri pozititve + coperta super + eram in faza vampirica = Citirea cartii.
Morganville este un oras cu totul diferit de toate celelalte pe care le cunosc...In primul rand in Morganville mortii ii conduc pe vii. Nu, nu aceia din morminte, aceia care bantuie pe strada dupa ce au vazut finalul sezonului 3 din The Vampire Diaries...Vampirii conduc orasul dupa pofta inimii lor nemiscate si reci. Oamenii sunt tratati ca niste fiinte inferioare care folosesc doar la hranire. Cand o intalnim pe eroina nostra, Claire, ea primeste acelas tratament, insa din partea colegelor de camin. Nemaiputand suporta sa fie batuta (la propriu, nu la volei) de fitoasele orasului, Claire se refugiaza in Casa de sticla (a.k.a. Casa Glass) unde intalneste al doilea motiv pentru care Morganville e diferit: Shane Collins. Shane este un baiat de 18 ani care locuieste in Casa celui mai bun prieten al sau Michael Glass impreuna cu acesta si cu ciudata lor prietena Eve Rosser. Cand Eve isi da drumul la gura, povestindu-i fetei despre creaturile care conduc orasul, Claire intra, fara voia sa, in grupul celor mai cautati pusti din oras. Felicitari Danvers!
Cartea am citit-o de muuult, insa imi amintesc de feeling-ul lasat cand am terminat-o... Voiam mai mult. Stilul de scris este simpatic si usor de citit si umorul este peste tot prin cartea asta. Vampirii lui Rachel Caine nu lumineaza ca instalatia de Craciun cand ies in soare si nici nu sunt baietii buni. Aleluia! O carte in care nu toti vampirii sunt buni (la suflet).
Acum personajul meu preferat este Eve deoarece in toata situatia asta nasoala, ea este singura care ia atitudine si are niste replici...de neuitat.
Claire este o eroina diferita si imi place de ea. Este simpatica si curajoasa. Shane este acel gen de bad-boy care iti ia ochii si care se baga in cele mai nasoale situatii....sii, preferatul meu (dintre baieti) este Michael. Tipul calm, relaxat si protector care ar fi in stare sa moara pentru oricare dintre ei. Ingerul razbunarii cum zice Claire. A, da, canta la chitara.
Ok, cam atat despre VM, dara viitoare cand mai am timp vin cu o recenzie la Orasul Oaselor.
Reacții:

2 comentarii:

  1. Super recenzie, recunosc ca nu am citit cartile, dar suna interesant. Poate le gasesc la biblioteca. Astept recenzia la "Orasul Oaselor" :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt convinsa ca o sa iti placa seria Vampirii din Morgnaville. Este o serie super care te tine prins in poveste si te atasezi usor de personaje :)

      Ștergere