miercuri, 23 mai 2012

Concurs Uratii!!!

Heyo lume! Mi-a lipsit blogul...am avut in cap doar mate, romana, mate, romana...stiti cum este! Avand in vedere ca v-am promis ca o sa fac tot ce pot pentru voi, pentru a va oferi concursuri...ei, m-am straduit si uite ca am reusit ceva cu ajutorul Librariei Online Libris (de unde am facut eu rost de una dintre cele mai frumoase carti in engleza pe care am citit-o pana acum: Firelight, v-o recomand).
Cei de la Libris au fost incredibil de generosi si mi-au oferit Uratii de Scott Westerfeld pentru  a v-o oferi voua.

Prezentare carte:
Bestseller NEW YORK TIMES
TOATĂ LUMEA VREA SĂ FIE FRUMOASĂ!
E CEVA RĂU ÎN ASTA?

Tally e pe cale să împlinească şaisprezece ani şi... de-abia aşteaptă!
Nu ca să-şi ia permisul de conducere, ci ca să devină frumoasă.
În lumea ei, cea de-a şaisprezecea aniversare aduce cu ea o operaţie care te transformă dintr-o persoană considerată ca fiind de o urâţenie respingătoare într-una uimitor de frumoasă.
Dar noua ei prietenă, Shay, nu vrea să fie frumoasă. Mai degrabă ar risca să trăiască în afara acestei lumi. Când Shay evadează, Tally află care este de fapt adevărul în ceea ce-i priveşte pe frumoşi. Autorităţile o pun pe Tally în situaţia de a alege între două variante la fel de rele: fie o va găsi pe prietena ei şi o va spiona, fie nu va mai fi niciodată frumoasă.
Ca urmare a alegerii pe care o va face Tally, lumea ei se va transforma pentru totdeauna.

Într-o lume a oamenilor extrem de frumoşi, cei normali sunt în pericol.
Ce aveti de facut pentru a castiga aceasta minunata carte?
Sa-mi trimiteti mail la adresa: aripidehartie13@yahoo.com cu urmatoarele (* sunt obligatorii)
Nume complet*
O compunere de 10-15 randuri (si mai mult e bine, nu ma supar) in care sa va faceti alegerea. Voi ati vrea sa fiti frumosi, spionandu-va prietena cea mai buna sau ati alege sa ramaneti urati pentru restul vietii? Fiti sinceri! Nu va luati dupa ceea ce cred alti ca e bine, spuneti sincer ce ati face voi!*

Optional:
Raspanditi vestea despre concurs. Fie doar si pe Facebook, printr-un link sau pe alte bloguri printr-un comentariu. Sa vina cat mai multa lume!
Uramriti blogul prin GFC. Am scris asta la optional ca sa stiti ca nu va oblig sa dati Follow. Daca vreti e ok, daca nu e ok si asa.

Concursul se desfasoara din 23 mai pana pe 6 iunie! Compunerile vor fi publicate pe blog in 7 iunie si VOI veti VOTA CASTIGATORUL!!! Veti avea 3 zile la dispozitie sa votati, apoi anunt castigatorul in 11 iunie!

SUCCES!

Reacții:

9 comentarii:

  1. Am cartea, dar sper ca sa participe lume in numar cat mai mare la concurs pentru ca e super >:d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Patty, te-ar deranja sa faci un pic de reclama pe blogul tau? Doar daca poti...mi-ar fi de mare ajutor :D >:D<

      Ștergere
    2. Ti-am facut inca dinainte sa imi spui :*:*

      Ștergere
  2. Succes tuturor :D Si eu am cartea. Am citit-o acum cateva luni :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Cu placere >:d<. Azi trebuia sa ma fi vazut la scoala, am cateva prietene care sunt book-a-holice ca si mine si le-am zis sa se inscrie la concursul de pe blogul tau :)). Sper sa ai cat mai multi participanti *fingers crossed*.

      Ștergere
    2. Mersi din suflet (ala plin de stres) Patty >:D<

      Ștergere
  4. m-am inscris si eu pe ultima suta de metrii

    RăspundețiȘtergere