joi, 10 mai 2012

Din trecut... (3)

Heei!!! Rubrica asta e faina, asa ca am decis sa mai scriu la ea.
Azi, specialitatea zilei este.....filmul meu preferat: What a Girl Wants!
What a Girl Wants este povestea lui Daphne Reynolds, o fata de 18 ani care traieste cu mama sa care este muzician. Daphne si Libby (mama ei) sunt angajate la o nunta, unde Libby canta si Daphne este ospatarita. Cand fata vede mireasa dansand cu tatal sau se hotaraste sa plece in cautarea propriului ei tat, lordul Henry Dashwood.
In calatoria sa la Londra, Daphne se intalneste cu Ian, un baiat care o ajuta sa-si gaseasca tatal. Dupa o serie de intamplari haioase, Daph ajunge la concul Dashwoodsi il intalneste pe Henry. El este de acord sa o lase pe fata sa ramana cu el toata vara cu conditia ca ea sa nu ii puna intr-o lumina proasta cariera politica.
Filmul este o comedie draguta plina de amuzament si o poveste de viata frumoasa. Daphne invata ca nu trebuie sa fie altcineva pentru ca tatal ei sa o iubeasca. La petrecerile cu cei din elita, Daphne este o prezenta vesela si noua si ea reuseste sa ii invete pe cei nobili cum sa se distreze. Povestea de iubire nelipsita din niciun film este un atat de draguta, Ian si Daphne potrivindu-se asa de bine impreuna.
Va las si trailer-ul, ca poate va intereseaza filmul:
Reacții:

4 comentarii:

  1. Si eu am vazut filmul si mi-a placut muuuuult de tot <3 O ador pe Daphne, este foarte draguta si dezinvolta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut. Actrita mai joaca intr-un film la fel de simpatic: Sidney White and the seven dorks :)

      Ștergere
  2. Mi-a placut filmul, l-am vazut mai demult, acum vreo cativa ani, pe Acasa parca :))

    RăspundețiȘtergere