vineri, 11 mai 2012

Impecabil (Micutele mincinoase 2) de Sara Shepard

Personaje principale: Aria Montgomery
Spencer Hastings
Hanna Marin
Emily Fields
Nr. pagini: 350
Editura: Leda
Nota: 3,5/5
Personaj preferat: A

Ok, volumul doi din MM m-a surprins intr-un mod ciudat. Dupa cum am spus, am vazut serialul si evenimentele din serial nu coincid cu cele din carte.
Lasand faptul ca sfarsitul m-a lasat cu gura cascata, povestea micutelor mincinoase a continuat la fel de plina de secrete ca in primul volum. Aria incearca sa treaca peste dezamagirea sa in dragoste, Spencer traieste un cosmar, Hanna isi reintalneste tatal dupa 4 ani si Emily incepe sa se descopere pe ea cea reala... insa acestea nu sunt singurele lor probleme. A este aici...si este periculoasa. Un secret mortal le leaga pe cele 4 prietene, iar A il stie!
Ok, cam atat despre carte. In Rosewood, lucrurile sunt la fel de incalcite si de misterioase, insa povestea merge mai departe. Mi s-a parut ca Aria a trecut cam prea usor peste Ezra si povestea lor oh-atat-de-romantica s-a terminat asa de brusc. Povestea Hannei a fost ciudata, Hanna din serial fiind diferita de Hanna din carte. Povestea lui Em e...hmm, diferita de orice am mai citit acum si Spencer este total intoarsa pe dos de ostilitatea familiei sale. Acum cartea nu a fost cine stie ce blockbuster genial. A fost ok, insa sper mai multe de la urmatoarele volume.

Off topic: Cum e sezonul tezelor si eu voi avea examen la sfarsit de an, va anunt ca (pentru ca nu pot sa imi duc ziua fericita fara sa citesc) voi receiti seria Harry Potter. Dupa fiecare volum o sa postez recenziile si in vara ma pun la punct cu aparitiile, ok? Ok, va las sa rumegati recenzia.
P.S. Voi scrie mai rar pe blog, insa dupa 27 iunie voi reveni cu o rubrica lunara super pentru voi.
Reacții:

2 comentarii:

  1. De când caut seria asta! x.x Biblioteca n-are decât un exemplar din fiecare carte din MM, deci o să am noroc dacă voi găsi primul volum în următorii.. hm, 3 ani.

    Weekend-ul ăsta se anunţă a fi foarte stresant. Dar scap şi eu de teze pe 24, şi atunci va fi, oh, yea, libertate!! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) fain de tine...eu abia prin Iulie scap cu totul de examenele vietii :|

      Ștergere