sâmbătă, 12 mai 2012

Nuvele grafice

Dupa cum stiti, multe carti sunt aduse la viata (partial) de diferiti artisti. Cateva dintre nuvelele grafice pe care le vreau reprezinta cartile mele preferate. Hai sa va arat cam despre ce e vorba...
1. Academia Vampirilor
Aceasta este coperta originala a nuvelei grafice. Cartea a fost scoasa la noi de Editura Leda si seria are 6 volume in total. Nuvela grafica poate fi gasita aici la pretul de 57,94 lei.
Este povestea desenata care le urmeaza pe Rose Hathaway, pe Lissa Dragomir si pe restul personajelor indragite de fanii lui R Mead.
Acuma, Rose imi pare cam matura in desenele astea, iar Lissa ma sperie si Dimtri are uneori fata de criminal in seire, dar e si frumos in altele. Ce astept eu cel mai mult este intalnirea Lissei cu unicul Christian Ozera si o sa va spun anul asta, cam prin august cum e cartea in sine, deoarece intentionez sa mi-o cumpar de ziua mea. Mai jos aveti niste schite ale personajelor:






 Mult iubita noastra eroina pe tocuri, Rose. Mie mi se pare ca e Xena printesa razboinica :))


Ok, pentru fani......(tobele va rog!) Dimitri Belikov



Acum, sa vorbim de o alta serie superba...
2. Instrumente mortale
Lume fa cunostinta cu cea mai hidoasa coperta posibila.... si chiar la IM...:(( Nu imi pot crede ochilor. Ce aveti cu mine, oameni buni? Era asa de greu sa faceti o coperta decent? V-o fac eu, pe bune, dar, in numele lui Trompi, ce e asta? Asta! este coperta nuvelei grafice care ilustreaza o serie dementiala? Arta asta! Acum...asta este...coperta....Clary zici ca e de la nebuni, Jace arata ca si cum ar avea 30 de ani...sau 22 minim si ce-i cu troli aia de pe coperta? Zic ca sunt rude de-a lui Blank din W.I.T.C.H... Chair nu vreau sa fiu nasoala, sa coperta lasa de dorit. Am niste schite:
Asta e scena din fata clubului, cand mama lui Clary o suna si este.....pai, stiti voi fanii.

In concluzie, seriile mele preferate sunt nu atat de geniale in imagini ca in randuri si cerneala.....da' Jace tot cel mai tare e! Si Dimka....:D
Reacții:

2 comentarii:

  1. Uh, sper sa apara si la noi <33
    Nu-mi prea place cum arata Rose in nuvelele grafice, habar n-am de ce. Hm, nu prea seamana cu o femeie.

    RăspundețiȘtergere
  2. AAAAAAA!!!!!!Dimitri!!!!!love him!!! si Adrian <3...Jace arata ca nush,da nu-mi place!!!!!

    RăspundețiȘtergere