duminică, 27 mai 2012

P.S.uri

Heei! Este duminica si eu, ca un fan devotat sunt trista. De ce? Pai, maine se termina Pariu cu viata...ma rog, sezonul 2. Sezonul 3 incepe doar in toamna, asa ca o sa am o vara luuunga de asteptare.
Voi ce mai faceti? Ati terminat cu....tezele (pam, pam, paaam)? Eu da. Inca nu mi-am primit nota la istoire, dar la romana am luat 10 si la mate 9!!! E biine! De azi in fix o luna termin cu examenele si o sa pot sa stau in pat si sa citesc Maximum Ride care a ajuns vineri pe reftul bibliotecii. Sunt curioasa ce are de ascuns fata pasare.
Ok, dupa cum stiti, concursul sponsorizat de Libraria Online Libris tine pana pe 6 iunie, deci voi posta in 7 compunerile participante si in 11 castigatorul, insa cam atat, deoarece nu voi avea mai mult timp. Dupa 27 promit ca ma intorc cu rubrici noi (si vechi) si cu recenzii la cartile noi aparute la LEDA.
Am pus un sondaj pe blog si am vazut ca nu tuturor va place aspectu blogului. Idie, sugestii....astept de toate. O sa incerc sa modific aspectul, insa s-ar putea sa o fac numai dupa ce termin cu scoala, deoarece a modifica un aspect cere destul de mult timp si nu stiu daca voi reusi.
Acum, vreau sa va urez bun venit celor care abia s-au alaturat blogului si sper ca va plac rubricile si scrierile mele. Sunt incantata ca ati dat si peste blogul meu si sper sa nu va dezamagesc mai departe.
Va las sa comentati (sau nu? :o3)
With love,
Wild Rose
Reacții:

4 comentarii:

  1. Uau, bravo pentru teze!! :) Nouă ne vor aduce rezultatele mâine şi am emoţii la mate. M-am panicat îngrozitor şi.. mde, în fine.
    Sincer, mie nu-mi prea place Pariu cu viaţa. Fie nu m-am uitat atent, fie nu-mi plac melodiile, sau nu cochetez cu povestea..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai sezonul doi e mai nasol si nu se ridica la standardele sezonului 1....eu mai uit pentru ca personajul meu preferat are si melodii minunate: http://www.youtube.com/watch?v=VNd-85GEQ4o&feature=g-user-u
      Oricum, eu nu incerc sa conving pe nimeni. Mie mi-a placut sezonul 1 si ma gandeam ca sezonul 2 va fi la fel...:)

      Ștergere
  2. Am vazut ca ti-ai schimbat avatarul. Odododo, ce draguta esti! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, mersi >:D<
      este un dintre pozele de album :)

      Ștergere