marți, 22 mai 2012

Who would you choose?(4)

Missed this? I did.
Am terminat cu tezel si azi imi iau concediu de...6 ore! Sii, cum nu am timp destul (azi am mate suplimentar...ha, s-a dus concediul meu!) pentru a cauta prin toate AV-urile despre Christian Ozera am decis sa va mai scriu la rubrica aceasta.. Despre care trei adolescenti indragostiti va voi vorbi?
Dediactie pentru Patty: Will-Jem-Tessa

Dispozitive infernale

Dispozititve infernale, contrar numelui, este o minunata poveste de iubire. Tessa este o fata normala din America. Atunci cand matusa ei, cea care i-a crescut pe ea si pe fartele sau Nathaniel, moare, Tessa calatoreste peste ocean, in ploioasa Londra Victoriana pentru a locui cu Nate. Ea este insa captivata de doua femei sinistre: Doamna Black si Doamna Dark. Surorile Intunecate o duc pe Tessa la concul lor unde o forteaza sa-si descopere un talent secret pe care nici ea nu stia ca-l poseda. Dupa mai multe luni de otrtura in care surorile o ameninta pe Tessa ca-l vor ucide pe Nate, ea scapa cu ajutorul vanatorilor de umbre. Will Herondale o duce la Institutul din Londra si acolo incepe aventura Tessei. Impreuna cu nefilimii, Tess incearca sa afle cine este Magistrul, omul cariua i-a fost promisa de carte cele doua femei malefice.
Cand ajunge la institut, Tessa ii cunoaste pe ceilalti nefilimi, unul dintre ei devenindu-i cel mai bun prieten: James Carstairs. Jem este un baiat dulce si frumos, insa ascunde un secret care i-ar putea sau ii aduce moartea.
Folosindu-si talentul de schimbare a formei, Tessa ii ajuta pe vanatorii de umbre sa alfe mai multe despre vampirul De Quincey, pe care acesta il suspecteaza ca ar fi Magistrul.
Intre timp, o poveste de dragoste pasionala si secreta se infiripa pe coridoarele reci si muult prea asemanatoare intre Tessa si Will. Cei doi sunt inexplicabil atrasi unul de celalalt desi orice fata cu un pic de creier ar fi atrasa de Will si se gasesc deja indragostiti unul de celalalt..., insa inima Tessei nu bate in totalitate pentru Will...

Theresa Gray

Tessa, spre deosebire de Clary, este o fata curajoasa de la inceput si stie cum sa se descurce, deoarece a avut, impreuna cu matusa sa, grija de fratele sau mai bine de jumatate din viata. Stie sa se descurce de una singura si este o adevarata Lady daa, mai putin cand vine vorba de Will. Tessa este un personaj foarte profund, intrebandu-se care este de fapt infatisarea sa reala. Daca ea se poate transofrma in oricine cum poate stii cine este ea?
Trasaturile sale sunt minunate, parul castaniu fiind in perfecta combinatie cu ochii cenusii. Hmm, oare daca imi pun lentile de contact sa am ochii ca ai Tessei vor aparea Will si Jem pe aici? Nu? Biiine :(.
Tessa are mare incredere in ambii baiteti (Will si Jem) desi stie ca in unul dintre ei nu ar trebui sa aiba...Este o fata puternica, buna, care isi foloseste talentele nu in scopuri persoanle, ci pentru a-i ajuta pe nefilimi. Este o persoana inteligenta cu o uimitoare pasiune pentru literatura.

William Herondale

Will. Este primul baiat care mi-a facut inima sa sara din loc atunci cand a intrat in scena. Nu numai pentru ca da buzna in camera Tessei. Este un baiat care a fost crescut in afara Institutului, desi era vanator de umbre. Are ochii albastri de pici si par negru care se increteste din cauza aerului umed londonez. Will este prima iubire a Tessei, cei doi impartasind o pasiune incredibila pentru literatura, Will citand adesea personaje din operele preferate ale Tessei. Este acel tip de baiat rau care enerveaza pe toata lumea, insa povestea lui nu seamana cu niciuna pe care sa o fi auzit pana acum. Intamplarile din copilaria sa il fac pe Will sa aiba acest comportament arogant, insa, la fel ca un alt personaj al Cassandrei Clare sufera incredibil de mult din cauza asta.

James Carstairs

Jem...Jem Jem Jem...vai cat de dulce poate fi baiatul acesta. Nu imi pot imgina cum reuseste Cassie sa creeze asemena personaje, insa o admir si sper sa nu se opreasca. Jem este un vanator de umbre care a venit de la Institutul din Beijing, el fiind pe jumatate asiatic. Este...argintiu. Ochii si parul lui au culoarea argintului, insa nu va pot sune de ce...asta ar insemna sa trisez. Jem, desi nu impartaseste aceeas pasiune pentru carti precum Tessa este un baiat minunat care ar putea sa zambeasca si toate fetele ar pica pe jos ma rog, eu stiu siiigur ca as pica. Iubirea Tessei pentru Jem este putin diferita de cea pe care fata i-o poarta baiatului cu ochii de azur.
Jem este ca o flacara, dupa cum zice Cassandra Clare. O flacara stabila, palpaitoare care este intotdeauna acolo. Intotdeauna gata sa arda pentru Tessa.

Parerea mea

Cassandra Clare ma ucide! Este efectiv nebuna! O sa mor daca nu citesc mai repede Printesa mecanica...ooo, dar stai o clpia, abia acum o scrie!!! :)
Ok, lasand faptul ca autoarea mea preferata ar trebui sa se grabeasca, deoarece eu abia pot sta pe scaun, sa ne intoarcem la problema noastra: Will sau Jem?
NU POT SA ALEG!!! Este prima carte care m-a facut sa-i ador pe amandoi protagonisti la fel de mult. Will este atat de minunat, srcastic si sexy in tipm ce Jem este dulce si spune niste replici atat de romantice de-ti pica fata. Imi vine sa arunc cele 2 carti pe geam! Ii ador pe amandoi: Will care o face pe Tessa sa roseasca numai privind-o si Jem care este intotdeauna acolo, excat cum ar trbui un iubit sa fie. Nu pot sa aleg. Jem...Will...Will...Jem?
Nu stiu pe cine as alege EU, dar stiu ca Tessa ar trebui sa ramana cu Will. Chimia dintre ei nu poate fi negata si se potrivesc atat de bine....insa si Jem este atat de sarmant, de calm, de minunat, insa stie si sa fie pasional si este si al atat de frumos....
Ma bucur ca nu sunteti reali! M-ar ucide sa aleg intre ei...si pe Tessa la fel...deeci => nu pot alege...faceti-o voi!

Si ca sa terminam nu asa de profunzi, sa va arat ce cred EU despre Will si Jem:
Hot and British
Reacții:

6 comentarii:

  1. pfui...grea alegere...pacat ca nu-s reali,ar mai trebui si pe-aici asa ceva >:p<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai da, specimene ca Will si Jem mai rar pe la noi :)

      Ștergere
  2. Hot and british... multumesc Iri :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Daaa, ştiu, grea alegere. Nici eu nu sunt decisă. Sunt curioasă cum va fi "Prinţesa Mecanică". Mulţumesc mult pentru dedicaţie dragă :*. Să ştii că ţi-am dus lipsa în blogosferă :o3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww, mersi Patty....ceva idei pentru data viitoare? Eu sunt cam in pana de idei...:D

      Ștergere