luni, 11 iunie 2012

Castigatorul! + Adios amigos!

Heei! Ok, eu sunt noua in chestia aceasta cu poll-urile si nu stiu cum sa fac rezultatele sa apara, daaaar:

Felicitari

Lucky



Ok, sper ca esti fericit, sa-mi trimiti te rog adresa completa:
Nume:
Prenume:
Adresa:
Nr. de telefon:
La adresa aripidehartie13@yahoo.com (daca va intrebati de ce 13, e numarul meu norocos) pana pe data de 15.
Ne intalnim peste doua saptamani dupa exemene! I love you guys! Va las cu un song suuuupeer:
Efelanteluu <3

Reacții:

9 comentarii:

  1. hihi, vreau sa spun ca am participat la concursul asta...doar pentru test.

    eu iti dau un sfat...nu mai fa concursuri cu votat, pentru ca e o mare prostie.

    1. in primul rand, Lucky ( sau cum o fi ; draga mea, nu am nici o problema cu asta ) s-a straduit, pun pariu, toate asta 3 zile, sa capete voturi de la prieteni. hehe, de ce sunt eu jos de tot? pai pentru ca nu am incercat macar sa strang vreun vot.

    2. si in fond, conteaza cat de bun e textul? nuu, normal ca nu, conteaza ca Lucky are multi prieteni in lista gata sa o ajute cu un click.

    Asa ca nu mai lungesc vorba, felicitari pentru carte :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo, Lucky! Lectură plăcută :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari Lucky! Si mult noroc Irina cu examenele >:d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi...a, btw, am terminat Maximum Ride...Patty a fost miinunata, trebuie sa o citesti...:D

      Ștergere
    2. O sa o citesc imediat ce intru in vacanta, sa ma delectez cu ea asa cum se cuvine ;)

      Ștergere
    3. N-am rezistat si m-am apucat de ea week-endul asta. Maine o termin de citit sigur <3

      Ștergere