miercuri, 27 iunie 2012

Experimentul Angel (Maximum Ride 1) de James Patterson

Personaj principal: Max Ride
Personaj masculin principal: o sa o las pe asta necompletata ca nu vreau sa stric surpriza
Nr. de pagini: 437
Editura: Leda
Nota: 4,5
Personaj preferat: Max


James Patterson nu m-a dezamagit! Am avut asteptari mari de la Max si nu am fost dezamagita. Povestea stolului nu se compara cu alta. Cosmarurile care o bantuie pe Max la o varsta ata de frageda sunt inspaimantatoare, iar micuta Angel, care este rapita si torturata indura lucruri oribile, avand doar 6 ani. Baietii: Iggy, Gasman si Fang sunt o gasca pe cinste. Te captiveaza, te fac sa razi cu lacrimi si pe Fang n-ai cum sa nu-l adori din prima. Nudge, fetita de 12 ani este o guraliva si ma cam recunosc in ea. Si eu simt uneori ca o sa explodez daca nu pun intrebari sau nu vorbesc. Max...pai, no comment. Tipa este o veterana. Sa fii infectat cu ADN aviar este una, dar la 14 ani sa ai aripi si o familie...ma rog, 5 copii pe care trebuie sa-i feresti de necazuri si sa mai ai si niste varco-excroci pe urmele tale e cu totul alta problema. Fat este curajoasa si nu renunta la planurile sale, desi nu le indeplineste de fiecare data cum isi imagineaza. 
Preferatii mei sunt Fang, Nudge si Max. Imi plac si Gasman si Angel si Iggy, care are niste replici demne de lacrimi si ras isteric, insa este ceva in legatura cu astia trei ce ma atrage. Angel mi-a placut de la inceput, insa spre sfarsit, al acea faza cu ursuletul m-a speriat putin si inca astept sa vad ce se va intampla cu stolul.
Elementul romance este pe undeva pe o plaja langa sanatatea mintala a lui Myrnin si spiritul de aventura a lui Claire Danvers (Vampirii din Morganville). A existat un mic moment dar nu spun nimic, surprizele raman, luati carttea si aflati-le.
Daca sunteti genul care apreciati aventura si actiunea alerta, Maximum Ride este cartea ideala pentru voi...ei bine, si daca nu sunteti, luati cartea. LUATI_O!
OK, citateee:


Doctorita Martinez: Sa-i sun pe parintii tai?
"Ar fi o discutie foarte interesanta: Alo spitalul? As dori sa vorbesc cu eprubeta, va rog!"


Hranesti o multime?
Da, doamna! raspunse FangDa, m-am gandit, el si toate personalitatile lui multiple.

Reacții:

8 comentarii:

  1. Faaaaaang! Foarte faina recenzia :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă nu mă înșel este prima recenzie pe care-o citesc despre Maximum Ride. Foarte tare! Citatele sunt bestiale și ce să mai zic?! Siiigur o voi citi și eu vara asta! :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur sa vad ca si tie ti-a placut cartea la fel de mult cum mi-a placut si mie! Astept volumul 2 cu nerabdare :-s

    RăspundețiȘtergere