vineri, 15 iunie 2012

Fifteen

Ale draga, daca cumva intri din ceva greseala colosala pe blog....LA MULTI ANI!!
Ok, ca sa va lamuresc si pe voi, astazi este ziua prietenei mele si co-scriitoarei Alexandra(aka dark_eyes)iii am de pus aici o dedicatie tematica:
Si pentru ca telefonul tau probabil e pe-acolo pe dupa dulap, am ceva sa iti spun....am terminat sezonul 2 din Vampire Knight si s-o terminat sec...I love you, keep loving Jace/Will/Jem/Patch/Zero...si mai stii tu cine....a, btw, LA MUUUUULTI ANI DIN NOUUU!!!
You're fifteen!
Love, yours Irina
Reacții:

9 comentarii:

  1. Multumesc Iri, Rose! Santeti niste scupe :* Dap,darling, nu te-ai inselat, telefonul meu este undeva prin casa, descarcat, pentru ca nu imi gasesc incarcatorul (old story). Love you too!
    P.S.: Cat de naspa pe o scara de la 1 la 10 s-a terminat sezonu'?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. as zice zero, asa ca sa fie ironic, da mnoo, ii undeva pe la foarte/super nasol :D

      Ștergere
  2. Multa sanatate , fericire , indeplinirea tuturor dorintelor si un calduros LA MULTI ANI !

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani cu intarziere pt Ale! >:D< Foarte draguta si melodia ^^ ~~
    Am citit si eu niste volume din Vampire Knight :D Asta pentru ca dadusem peste anime si imi placuse xD Dar s-a terminat in pom :)) Continuare nexam [-(

    RăspundețiȘtergere