joi, 28 iunie 2012

Leapsa

Sa fie Leapsa! De la Rose! Mersiiii
Rose:  Calitate: O calitate a lui Rose este ca ma face intotdeauna sa rad. Indiferent cat de suparata sunt intru pe blogul ei, citesc si ma gasesti razand in hohote! Keep on being you, Rose!
           Defect: Hmm, pai, nu prea stiu ce sa zic, avand in vedere ca nu o cunosc asa de bine pe Rose, dar... pai, nu stiu, nu cred ca poate fi numit un defect, eswte uneori cam drastic de sincera. Mie mi se pare ok, nu cred ca este un defect, este ceva interpretabil anyway
Myself : Calitate: Hmm, pai eu cred ca sunt o persoana descurcareata. Adica stiu sa rezolv problemele de viata ale altora mai bine ca subiectele de examen, desi ceea ce sfatuiesc pe altii nu prea fac si eu, dar, hei! macar ei sunt happy
               Defect: Nu stiu sa ascult lumea. Cand imi pun ceva in minte nu prea mai ascult si alte pareri si asta nu e intotdeauna bine :)

Blogul lui Rose: Calitate: Are niste recenzii foart! Mersiiiiie frumoase, imi place foarte mult stilul ei si nu cred ca este vreo chestie de reprosat! Sper sa primeasca sponsorizarea Leda!
                             Defect: Pai nu prea are defecte, mie imi place mult...Isi schimba des aspectul blogului, dar nu poate fi considerat un defect ci doar incercarea de a-si gasi stilul perfect, so I'll pass on this one!
Blogul meu: Calitate: Pai ei cred ca am niste rubrici destul de interesante si amuzante (desi nu am mai scris de mult la ele...hei, am avut examene, kill me for that!) si sper ca lumea le apreciaza.
                     Defect: Hmm, pai am cam tras chiulul in ultima vreme la rubrici, plus ca nu cred ca aspectul blogului este chiar atat de bun :)

       Nota: Observati cum la ceilalti la defecte este mai putin scris, dar la tine scrii romane...Just so you know :D Mi s-a parut amuzant :))
        P.S.: Carte Miss Alexandra "Raspunde te rog la telefon ca tre sa ne luam bilete la Roxette si mai sunt 29 sin vreo cateva zile!"
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu