vineri, 29 iunie 2012

Pff, rezultate!

Asa de Doamne-ajuta am gatat si cu examenele...sau nu? Am luat un rezultat mirific de 8,80 la romana :( si am facut contestatie....asteptarea ucideee! Acum astept pana luni sa vad ce nota imi dau aia cu ajutorul lui Trompi!
La mate am fost high: 9,60 :D
Sa va spun ceva, eu cred ca diminetile sunt facute pentru dormit pana la amiaza...asa crede si prietena mea, Korra:

Ea este Avatarul din noua serie de animeuri de pe Niickelodeon: Avatar: Yhe Legend of Korra. Pe scurt, tipa cotonogeste baietii rai si aduce "echilibrul in lume"...ma rog, asta cand nu concureaza in turnee pro-manuire. Manuirea este abilitatea de a controla unul dintre cele 4 elemente, iar Avatarul le poate stapani pe toate :D Korra e super, va recomand sa va uitati la anime, mai ales ca are doar 12 episoade primul sezon....si vor fi 4 in total...
Reacții:

8 comentarii:

  1. Felicitari pentru note! Iti tin pumnii la contestatie.
    Siiiii felicitari pentru sponsorizare Irina! >:d<:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, abia acum am vazut! Inca sunt in soc :)

      Ștergere
    2. N-ai de ce sa fii, chiar meritai draga :*:*

      Ștergere
  2. Multumesc Patty! Mi-as fi dorit sa fi si tu pe lista aia, ca meriti :) >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww, multumesc :o3. Lasa, data viitoare mi-o surade norocum si mie :))

      Ștergere
    2. Normal, ca doara nu-i prost norocu asta :D

      Ștergere