marți, 26 iunie 2012

Pregatindu-ma

Constiinta mea, care are o voce ciudat de asemanatoare cu cea a lui Damon din VD, imi spune sa imi repet formulele la mate. Eu ii spun ca prietena mea buna Eve Rosser ii transmite sa o muste de ***. Deammm. Ieri am avut examenul la romana si am primit un subiect usor, mai putin la gramatica unde a trebuit sa alegem o subordonata daca este subiectiva sau predicativa...ei, ce sa-i faci, go with the flow, eu am spus ca-i predicativa.
Ma "pregatesc" de examenul la mate....citind The Iron Daughter, volumul al doilea din seria Iron Fey (vin miercuri cu recenzia volumului 1). Cartea o are in centru pe Meghan Chase cre este o fata jumatate zana si incearca sa protejeze lucrurile importante pentr ea, desi zanele ii stau mereu in cale, mai ales minunat de enervantul (si afurisit de aratosul) Ash, printul Iernii.
Mai si stau in pijama si ascult asta:

Mananc ciocolata si dansez ca nebuna. Voi ce faceti? Cum e vacanta? Sper sa fie cea mai tare vacanta a voastra, sa cititi mult si sa va distrati :D

OK, eu planuiesc sa citesc asta peste vara:
1. The Iron Daughter (Iron Fey 2) Julie Kagawa - pagina 214
2. The Iron Queen (Iron Fey 3) Julie Kagawa
3. Summer's Crossig (Iron Fey 3,5) Julie Kagawa
4. The Iron Knight (Iron Fey 4) Julie Kagawa
5. Sovaire (Lupii din Mercy Falls 2) Maggie Stiefvater
6. Perfect (Micutele mincinoase 3) Sara Shepard
7. Luna Albastra (Nemuritorii 2) Alyson Noel
8. Vrajitor si Vrajitoare James Patterson
9. Insurgent Veronica Roth
10. Halo Alexandra Adornetto
11. Sacrificiul (Eve 2) Anna Carey
12. Taine de sucub (Georgina Kincaid 5) Richelle Mead


Ok, va las ca mi se descarca mouse-ul
Reacții:

5 comentarii:

  1. Mult succes la examenul de la mate >:d<. Imi place lista ta cu carti de citit peste vara, asa ca lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna , te invit sa te inscrii la micul giveaway cu premii instant aici : http://luckybooks12.wordpress.com/2012/06/24/interviu-cu-jessica-e-subject-giveaway/ !

    RăspundețiȘtergere
  3. Genială partea cu Eve :))
    Multă baftă la examene şi mulţumesc muult pentru urări! :) :*

    RăspundețiȘtergere