miercuri, 27 iunie 2012

VACANTA!!!

Am intrat oficial in vacanta! WU-HUUU!!! Am sa va spun ceva :D PARTYYYYYYY!!!
Nu pot sa cred, este in sfarsit aici, e vacanta mare pe care toti o asteapta si a venit si pe la mine acum! Mi-e teama ca m-am obisnuit cu anul acesta de invatat continuu si maine ma voi trezi la opt si voi face mate. Treaba cu examenul de mate e ca nu am stiut ultimul subpunct de la ultima problema, dar iau cu siguranta 9,50! Acum, cui ii pasa de mate?? Nuu mieee!!
Ah, da, mi-am primit albumul! Sa va arat poza pe care am pus-o? :o3

Va placee? :o3
A, btw, mi-am luat HAMSTEER! Il cheama...pai inca nu are nume, ma gandeam la Ron, stiti, ca Ron, din Harry Potter, dar ar fi cam ironic.... o sa ii fac o poza si o sa vi-l arat maine!
Ascult Hannah Montana, sa nu ma intrebati de ce, dar m-o apucat. Ieri cantam Everyday din HSM 3....e stresu de vina. Voi ce mai faceti? Cum e vacanta?
Apropo, ma voi reintoarce peste vreo 5 minute cu recenzia la Maximum Ride si mersi Rose pentru leapsa, o voi face maine ca acum imi lipseste inspiratia :D

Reacții:

2 comentarii: