joi, 7 iunie 2012

Votarea castigatorului

Hei! Am o problema. Nu stiu ce se intampla cu gadgetul de persoane interesate, ca nu il mai pot pune. Nu merge :(
Ma rog, lasand asta la o parte, iata persoanele care participa:

1. sabrina8_dulcik

Mi-ai zis sa fiu sincera si, desi nu inteleg de ce in carte trebuie sa-si spioneze cea mai buna prietena, iti voi spune parerea mea. Mai toti oamenii spun ca fara prieteni nu poti face nimic, insa nu e adevarat. Bine, in mare parte e, insa de ce trebuie sa renunt la sansa vietii mele, sa fiu si eu, Slava Domnului, frumoasa? Este alegerea mea si categoric as accepta sa fac operatia. Sa-mi traiesc restul vietii mele urata, doar pentru ca nu am acceptat sa-mi spionez prietena? Pun pariu ca asa ar fi facut si ea. Plus ca poate ar trebui sa-mi traiesc viata cu regretul ca am tinut mult prea mult la prietena mea si nu am avut grija de mine. Iar apoi, daca asa-zisa mea prietena face operatia? Atunci voi trai cu gelozie, ca am renuntat la mine pentru altcineva. Sunt curioasa ce a facut si eroina si tocmai de aceea vreau atat de mult sa citesc cartea. Poate ca dupa compunerea mea, m-ati cataloga rautacioasa, dar nu, eu sunt genul care nu gandeste inainte de a lua o decizie si prefera sa foloseasca fiecare avantaj in viata. Si in plus, ce fel de om ar da cu piciorul la posibilitatea de a se transforma dintr-o persoana urata intr-una foarte frumoasa, doar pentru altcineva? Si asta doar contra costul de a-ti spiona prietena? Ha, dupa mine floare la ureche. Acuma na, fiecare cu parerea lui si nu pot sa judec, dar subliniez: categoric as face operatia, mai ales ca e singura data in viata cand o poti face.

2. Sally

      Nu mi-am tradat niciodata prietenii. Cred ca prietenia e cladita pe incredere nu pe minciuni. De aceea eu as 
alege sa rămân urâtă.
     Cu toate ca a fi frumosă și a te integra in societate suna mult mai bine decât a rămâne pentru totdeauna urâtă 
nu aș putea trăi știind că mi-am trădat cea mai bună prietenă. Chestia asta m-ar distruge cu timpul și cred că aș înnebuni.
     Eu țin mult la prietenii mei și ar fi foarte greu să mă decid. Dorința mea împotriva loialității mele fața de cea mai buna
prietenă. Deodată dorința mea nu mai e așa puternică și, cade împotriva loialității. Voi rămâne mereu urâtă. Mereu
dată la o parte, mereu discriminată. Dar pot trăi. Pot trăi cu conștiinta curată.
    Gândul ca prietena mea e in închisoare, torturată, -cum am mai spus- m-ar omorî. Aș fi o frumoasa.. pătată. As fi 
mereu cu gandul in alta parte, mereu cu capul in nori. O sa ma feresc de oameni, speriata pentru totdeauna ca dacă 
vor fi prietenii mei ii voi trada. Si eu nu repet greselile.
     În concluzie as ramane urâtă. Cu toate riscurile pe care mi le asum.  Mai bine un om urât decât un zombie frumos.
3. katherine 
Eu as alege sa fiu frumoasa.Dar cum stim fata e oglinda sufletului. Adica pana la urma doar o viata ai... Unii o sa spuna ca sunt superficiala.Dar cum ai spus si tu in intrebare sa fim sinceri.  E mai bine sa poti alege tu ,decat sa aleaga altcineva si sa te excluda.. Pana la urma te poti folosi si de frumusete cumva. Angajarile la servicii, notele la scoala, unii inainte se uita sa vada cum esti, cum arati si din ce familii provii, chiar daca asta nu este cel mai corect lucru. Sa fii frumoasa si sa ai si creier. Ca pana la urma conteaza ce ai in cap.
Dar o regula importanta este Profita de frumusetea care ti-a dat-o Dumnezeu atat la interior cat si la exterior.Doar cand cineva este fericit si se simte bine cu sine insasi,cu serviciul,familia,prietenii si cu tot ce inconjoara,atunci ne putem da seama de frumusetea interioara. Aceea este pana la urma adevarata frumusete.
4. RGaviota1
Prietenia pentru multi din noi   este o parte indispensabilă şi foarte important a vietii noastre. Şi ce ar trebui să fie o prietenie adevărată?
Prietenie, în opinia mea, poate fi doar sincera. Baza pentru aceasta nu poate fi lăcomia, milă sau teamă. Adevărata prietenie poate suporta o multime, ierta şi împăca. Dar nici o prietenie nu poate supravieţui trădarii. Daca as alege sa fiu frumoasa ar insemna ca totul a fost doar praf in ochi si  prietena mea ar fi fost doar o ,, pelerine de vreme rea”Prietenia se bazeaza pe incredere.Daca eu . imi ignor prietena ba chiar ii fac rau  distrug tot ceea ce a fost construit de-a lungul anilor. În orice caz, aceasta nu ar trebui să fie confundată cu sentimentul de minciuna  şi ipocrizie. Întotdeauna un adevăr amar este mai bun decat minciuna dulce! Este adevarat ca orice fiinta umana vrea sa fie frumoasa  asa cum sunt super modele  dar in cazul acesta pretul platit este prea mare.Chiar daca as fi urata nu voi fi singura ci alaturi de prietena mea . Eu cred că prietenia este  o avere uriaşă. Prieteni sunt  un cadou  mare, dat de Dumnezeu pentru faptele noastre.

5. Crisa


Aleg prima varianta. Nu neaparat pentru ca raman frumoasa ci pentru partea cu spionajul. Mereu mi-a placut si mi-am dorit sa pot avea un fel de "job" din chestia asta, sau macar sa fie o activitate serioasa. Si acum ma gandesc ca prietena mea ar avea multe chestii de ascuns si ar fi super tare sa pot sa le aflu, treptat, pe toate.
E cam jocul meu preferat.
Sa raman urata pentru tot restul vietii nu-mi spune mare lucru... adica, daca doar arat urat nu inseamna nimic. Nu conteaza cum arat daca inca pot sa-mi spionez prietena, desi daca as fi urata as iesi mai greu in evidenta si mi-ar permite sa o spionez mai bine.
Dar ma rog, daca am si avantajul frumusetii pot obtine mai usor informatii pe baza charmului meu sau asa ceva sau ma pot da la prietenul ei... despre spionaj era vorba nu?
Incerc sa dau un raspuns direct la chestia asta.
Sa-mi spionez prietena e o varianta mult mai buna in ambele cazuri. 
Daca o spionez nu inseamna ca o tradez. As putea tine informatiile pentru mine... sau le-as putea da oamenilor informatii false si mi-as face operatia aia oricum. Ar fi un super joc. 
6. Lucky (care mi-a trimis raspunsul intr-o imagine pe care v-o las mai jos)



Iar aici aveti Pollul. Aveti timp sa votati pana pe 10 iunie la ora 00:00 si voi afisa castigatorul in 11seara (scuze, am meditatii la romana!)

Reacții:

4 comentarii: