joi, 28 iunie 2012

Who would you choose (5)

Missed this? Pai eu da si vreau sa va fac sa radeti....cu lacrimi :))
Azi avem o poveste vampirica...dar nu cred ca v-ati fi asteptat la asta.... (Tobele va rooog)

Casa Noptii de P.C. & Krisdtin Cast

Ok, cred ca stiti ideea de baza. Zoey Redbird este Preoteasa vampir novice care le incurca pe toate in cel mai stupid mod posibil si in final iese invingatoare si mai are si vreo 5 tipi limband dupa ea. In Casa Noptii lucrurile sunt mai periculoase ca oricand, Kalona, ingerul razbunator care, hai sa recunoastem, nu se compara cu Jace si el e numai pe jumatate inger! care o cazut din cer ca sa aduca intunericul etern pe Pamant (Hei, frate, n-ai auzit de Eclipse? Intreaba-l pe Edward Cullen). Neferet, Inalta da, cu tocuri de 15 is si eu inalta Peroteasa a Casei Noptii este defapt o bitch care se ia de grupul de novici a lui Z si care fraternizeaza...ma rog, asta ar fi putin spus cu inamicul inaripat. Zoey a cazut in dragoste de vreo 5 ori a mai cazut ea si pe jos, nu spun nu si mare parte din iubitii ei...pai sa spunem ca nu toti au sfarsit-o bine :D

Zoey Redbird

Micuta Pasare Rosie mai sus pomenita este singura Preoteasa novice. Semnele de pe fata, mainile, spatele, pieptul...am uitat ceva, ei i-au fost daruie de Nyx pentru a o ajuta sa nu-si piarda increderea in sine ca sigur ca daca te desenezi pe tot corpu o sa ai mai multa incredre in tine....go paintings iar personalitatea ei draguta si amuzanta cucereste cititorul. Zoey nu prea da atentie aspectului ei fizic, insa ma gandesc ca la atata fugit de vampiri/creaturi jumate-om-jumate-corb/ingeri razbunatori/foste geloase/Preotese nebune e destul de slabuta si draguta. Ati auzit fetelor, hai sa salvam lumea....pierdem kilograme instant :D

Heath Luck

Pai, hmm, nu pot sa spun ca il agreez prea tare pe Heath, dar pot spune ca el este cel care o face pe Zoey fericita si s-ar sacrifica oricand pentru ca ea sa fie bine fericita. Nu am retinut nimic prea detaliat despre trasaturile lui, dar stiu ca el si Z au o istorie lunga si se iubesc cu adevarat desi Heath e....daam, fanii stiu!

James Stark

Arcasul care nu rateaza niciodata, Stark cel care se crede blestemat de harul pe care l-a primit de la Zeita Noptii Nyx, Stark care a trecut prin iad pentru Zoey. A devenit Razboinicul si Paznicul ei si o iubeste nespus. Stark mi-a placut in primele volume in care a aparut datorita atitudinii sale de bad-boy si inca imi place, desi s-a schimbat foarte muult si poarta fusta, ma rog, kilt, tot una.

Parerea mea

V-ati prins ca-l prefer pe Stark, nu? El imi pare mult mai matur si mai dragut, spre deosebire de Heath care inca traieste in viata liceeana, pe cand Zoey este vampir acum. Nu e prea mult de zis despre asta, plus ca Zoey a cam ales deja.

Data viitoare? Idei please!
Reacții:

6 comentarii:

  1. Super rubrica! Mi-a placut mult de Stark mereu (desi poarta fusta/kilt/chestie scotiana)... Ei, asta e. Sper sa apara curand volumul 9.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi pentru idee Ale....nu, serios, da-mi o idee!

      Ștergere
    2. Stiu eu, stiu eu, ce spui de "Spulbera-ma" (daca ai citit-o) sau "Jurnalele Vampirilor"? :>

      Ștergere
    3. Pai la Spulbera-ma ar fi greu sa nu ma iau de Warner (o sa pun recenzia maine, btw) si la JV ar fi greu sa nu ma iau de Stefan, dar cred ca o sa incerc cu Spulbera-ma

      Ștergere
    4. Ar mai fi si cartea "Nascuta la miezul noptii" :D

      Ștergere
    5. Da, da, daaa! Mersi de idee! :D

      Ștergere