miercuri, 4 iulie 2012

C de la curaj - Christian

In lipsa de alta poza am ales-o pe aceasta, deoarece, desi nu e rau actorul, nu mi se pare chiar potrivit pentru Christian Ozera, acel moroi badass din seria Academia Vampirilor.
In primele doua carti mi s-a parut ok Ozera, insa in ce-a de-a treia a fost super tare, cand a convins-o pe Rose sa lupte impreuna cu el si au dat gata o turma de strigoi:


"I-am intalnit privirea, intrega forta a ceea ce spusese izbindu-ma din plin. Eu puteam sa/i simt pe strigoi. El putea sa-si intrebuinteze magia focului impotriva lor. Eu puteam sa-i strapung cu tepusa. Cu conditia sa nu nimerim peste un grup de zece, sau cam pe-acolo, puteam sa le provocam pierdei serioase. Apoi, ratiunea isi spuse cuvantul.
 - Nu pot, am rostit taraganat. Nu pot sa-ti risc viata...
 - Rose. Tu stii ce am putea face noi doi. Ti/o citesc pe chip. Merita sa risti o viata de moroi - si, ma rog,, pe a ta - ca sa dai gata o gasca de strigoi."
Pe langa asta, el si Rose au fost super tari sin in al doilea volum, desi inca aveam dubii in privinta domnului Ozera, atunci cand el s-a prefacut ca-i bea sangele lui Rose si a eliberat-o ca ea sa poata sa ia la suturi strigoii. Echipa lor este cea mai tare, desi imi place si cand Rose si Dimitri cotonogesc vampiri impreuna, dar cand e si moroiul meu preferat (care e fierbiinte, if you know what I mean) e parca mai palpitant.
"Cand aproape ca ajunsesem la celalalt campus, am simtit cum ma cuprinde greata aceea ciudata. L-am strigat pe Christian sa-l avertizez, eocmai in clipa in care il inhata un strigoi. Dar si Christian era iute. Flacarile invaluira capul strigoiului, care scoase un urlet si-i dadu drumul lui Christian, straduindu-se cu disperare sa-si stinga flacarile. Strigoiul nici macar nu avu timp sa ma vada avantandu-ma cu tepusa. Toata povestea dura mai putin de un minut. Christian si cu mine schimbaram o privire intre noi.
Da. Eram tari."
E drept ca, desi sunt bestiali, nu ies intotdeauna basma curata. Ei bine, Christian, doar o ajuti pe Rose Hathaway, la ce te asteptai?!Dar totusi...
"Dimitri: (Despre strigoi) Ori au murit, ori au fugit, mi-a zis. Apoi si-a plimbat privirea de la Christian la mine. Ceea ce ati facut voi doi...
Rose: A fost o prostie? am sugerat eu.
El scutura din cap.
Dimitri: A fost unul dintre cele mai uluitoare lucruri pe care le-am vazut vreodata.Jumatate dintre astia sunt ai vostri."
Concluzia mea este: Christian Ozera e super-tare.
Reacții:

4 comentarii: